DSL-lampje op b-box2 knippert
Beste
Ik lees hier dat als het DSL-lampje knippert op de modem dat ofwel de lijn gestoord is, of wel de modem kapot.
Het zou me verbazen moest mijn modem kapot zijn van gewoon daar te staan.
Aangezien de klantendienst gesloten is op feestdagen probeer ik het via hier. Kan er een lijntest uitgevoerd worden op fd192249 of 032349722
Mercikes
Nee een lijntest kan enkel via de technische helpdesk gebeuren 0800 22 800 (niet op feestdagen).
Ja dat ben je nooit zeker alles kan kapot gaan, heb je de bbox al eens gereset (zonder spanning zetten gedurende 10 seconden en terug opzetten)
Het kan naturlijk ook zijn dat er iets defect is bij BGC bvb de DSLAM in de ROP bvb.
Elsa
Het zou me verbazen moest mijn modem kapot zijn van gewoon daar te staan.
Ja dat ben je nooit zeker alles kan kapot gaan, heb je de bbox al eens gereset (zonder spanning zetten gedurende 10 seconden en terug opzetten)
Het kan naturlijk ook zijn dat er iets defect is bij BGC bvb de DSLAM in de ROP bvb.
Elsa
Beste,
Als het dsl lampje niet continu brand is het een teken dat je niet verbonden bent met BGC netwerk.
Het is toch beter eerst zelf eens te proberen te resetten maar alles kan defect gaan dat is juist.
Morgen kan je de helpdesk bereiken vanaf 7U via 0800-22800
Mvg,
Als het dsl lampje niet continu brand is het een teken dat je niet verbonden bent met BGC netwerk.
Het is toch beter eerst zelf eens te proberen te resetten maar alles kan defect gaan dat is juist.
Morgen kan je de helpdesk bereiken vanaf 7U via 0800-22800
Mvg,
A
Beste Laurent,
ik zie inderdaad ook geen verbinding met uw modem.
Kan je onze technische dienst even contacteren op 0800/22800 zodat we enkele testen kunnen doen samen met u? Indien nodig, wordt er dan een afspraak gemaakt voor een technieker.
Mvg
Eva van Belgacom
ik zie inderdaad ook geen verbinding met uw modem.
Kan je onze technische dienst even contacteren op 0800/22800 zodat we enkele testen kunnen doen samen met u? Indien nodig, wordt er dan een afspraak gemaakt voor een technieker.
Mvg
Eva van Belgacom
ben ik dan best in de buurt van de modem ?
want ik ben momenteel niet in Antwerpen...
alvast bedankt voor alle antwoorden !
Groetjes
want ik ben momenteel niet in Antwerpen...
alvast bedankt voor alle antwoorden !
Groetjes
Als je belt naar 0800 22 800 kunnen ze je vragen om de bbox2 even af te zetten en terug op te zetten maar als je dit al geprobeerd hebt kan je het melden en dan moet je niet aanwezig zijn en kunnen ze in dit geval de datum mededelen als de technieker moet langskomen wat nog niet zeker is dat hij bij je thuis moet kunnen binnen komen want het kan een fout zijn in de dslam en dat ze je gewoon op een andere poort moeten steken en dat het opgelost is.
groetjes,
Elsa
groetjes,
Elsa
let wel op dat de fout zeker niet bij jou ligt, als er bv een kabel niet te goei zou aangesloten zijn wordt de interventie aangerekend
mocht het de bbox2 zelf zijn zal je ruilticket krijgen en kan je zelf andere halen in belgacom center
laat maar weten wat er loos was
mvg
mocht het de bbox2 zelf zijn zal je ruilticket krijgen en kan je zelf andere halen in belgacom center
laat maar weten wat er loos was
mvg
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.