Skip to main content
Ik heb zaterdag belgacom tv aan geschaft met bbox 2 en draadloos wifi nu blijft het lampje van dsl knipperen.

Ik heb nog internet met mijn oude modem adsl ik heb verbinding volgens pc met draadloze verbinding

maar als ik stekker of knop van oude modem afzet of uittrek heb ik geen verbinding meer

iemand idee wat moet ik doen.

gtz dirk

2 modems op je lijn gaat niet werken. Eventueel bellen met 0800 22 700 voor een lijntest.

dus als ik het goed begrijp ga je van adsl naar vdsl2? sowieso kan er maar één modem op je lijn. volgens mij zal je ook moeten wachten op de activatie vdsl2, geen datum gekregen? je kan wel al die bbox 2 installeren, maar volgens mij zal die dan nog op adsl werken

mvg

Beste Dirk,

Zoals de anderen an zeiden, kunnen er geen twee modems tegelijkertijd werken op jel ijn. Het is dus ofwel je oude, ofwel je nieuwe modem. Mogelijk zal je nieuwe modem nog niet functioneren, omdat er nog één en ander moet geactiveerd worden op lijnniveau. In principe heb je in de winkel waar je alles besteld hebt een activatiedatum meegekregen.

Moest dit niet het geval zijn, kan je hiervoor terecht op de klantendienst (0800/22800) waar men je kan vertellen wanner Belgacom TV wordt geactiveerd bij jou.

Met vriendelijke groeten,

Eva.

Reageer