sinds 01/06 werden mijn diensten stopgezet wegens telaat betaald(geen excuses,volledig mijn schuld natuurlijk ) in de week volgend op 01/06 alles betaald ook reeds voor volgende maand. nu zijn we dus meer dan 3weken verder en nog steeds geen internet, tv of gsm. aangezien ik 'snachts werk en geen gsm meer heb is het bijna onmogelijk om een klantendienst te bereiken dus waag ik hier ng een laatste kans vooraleer ik me genoodzaakt zie een andere provider te kiezen en mijn abbo op te zeggen.wat ik nogtans zeer spijtig zou vinden want ik ben al jaren trouwe klant en heb nooit eerder een probleem gehad bij belgacom maar ik heb nu eenmaal mijn internet en gsm nodig en niet enkel privé maar ook voor mijn werk. en ik begrijp wel dat ik eventjes zonder internet zou gezeten hebben en me dat wat geld ging kosten maar wanneer ik betaal voor een maand en ik kan niet 1 dag in die maand gebruik maken van mijn internet en gsm dan voel ik me toch wel bestolen hoor...
Beste,
gelieve de klantendienst op 0800/22800 - administratieve vraag of een Belgacom-Center te contacteren. Er kunnen hiervoor meerdere oorzaken zijn. Deze zullen het nodige doen voor heractivatie
muisje
gelieve de klantendienst op 0800/22800 - administratieve vraag of een Belgacom-Center te contacteren. Er kunnen hiervoor meerdere oorzaken zijn. Deze zullen het nodige doen voor heractivatie
muisje
aangezien hij 's nachts werkt en geen gsm meer heeft zal het misschien handiger zijn Eva te contacteren via privé bericht met vermelding van gegevens & probleem
Eva van Belgacom
succes
mvg
Eva van Belgacom
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
succes
mvg
waar haal jij dat mailadres vandaan, Elsa?
mvg
mvg
Beste Xenne
dit e-mailadres heb ik al veel gebruikt
het stond ooit eens op deze community van één van de gebruikers
stuur je een e-mail naar dit e-mailadres
dan komt dit ook bij je verrzonden berichten op je account van de belgacom community
dus als je nu emailt vanuit je account van deze community of vanuit je skynet, hotmail, yahoo, gmail
je ziet het bij beiden staan
mvg
ik gebruik altijd dit e-mailadres voor vragen of problemen
handig
MVG
dit e-mailadres heb ik al veel gebruikt
het stond ooit eens op deze community van één van de gebruikers
stuur je een e-mail naar dit e-mailadres
dan komt dit ook bij je verrzonden berichten op je account van de belgacom community
dus als je nu emailt vanuit je account van deze community of vanuit je skynet, hotmail, yahoo, gmail
je ziet het bij beiden staan
mvg
ik gebruik altijd dit e-mailadres voor vragen of problemen
handig
MVG
bedankt voor uw reactie, Victor
ik heb dit adres hier idd ook een paar keer zien passeren, vroeg me alleen af of dit wel correct was... want officieel is er niets van terug te vinden op de pagina's van belgacom
als je kan bevestigen dat het werkt is het voor mij goed, en dit lijkt mij dan ook wel de handiger dan een privé bericht te sturen via de community
je schrijft ook "dan komt dit ook bij je verrzonden berichten op je account van de belgacom community"
je moet dan wel sturen met het mailadres dat gelinkt is aan jouw profile hier op het forum veronderstel ik? want anders zie ik niet in hoe dat kan werken....
mvg
ik heb dit adres hier idd ook een paar keer zien passeren, vroeg me alleen af of dit wel correct was... want officieel is er niets van terug te vinden op de pagina's van belgacom
als je kan bevestigen dat het werkt is het voor mij goed, en dit lijkt mij dan ook wel de handiger dan een privé bericht te sturen via de community
je schrijft ook "dan komt dit ook bij je verrzonden berichten op je account van de belgacom community"
je moet dan wel sturen met het mailadres dat gelinkt is aan jouw profile hier op het forum veronderstel ik? want anders zie ik niet in hoe dat kan werken....
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.