Hallo,
Op de benedenverdieping hebben we perfecte wifi met de bbox3, maar op de bovenverdieping is er amper signaal. Een wifi-versterker installeren heeft daardoor geen zin.
We hebben geprobeerd met een powerline, maar die geeft storing met de Proximus-ethernetadapter voor de TV (op de bovenverdieping). Hoe kunnen we nu in hemelsnaam boven fatsoenlijk internet krijgen dat sterk genoeg is om online te gamen en tegelijkertijd boven te surfen (zou mijn kantoor graag verhuizen naar de bovenverdieping)?
Beantwoord
draadloos internet + online gamen op de bovenverdieping
Beste antwoord door Techno Turlinckx
llu
De beste oplossing voor jouw probleem is om een Wifi Extender bij ons te kopen. Deze zijn 100% compatibel met jouw huidige PLC's.
Dit toestel zend zelf wifi uit en zal je dus op de bovenste verdiepingen naargenoeg perfect ontvangst hebben.
Je kan meer info vinden op onze website of in een Proximus winkel.
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
Bekijk origineelDe beste oplossing voor jouw probleem is om een Wifi Extender bij ons te kopen. Deze zijn 100% compatibel met jouw huidige PLC's.
Dit toestel zend zelf wifi uit en zal je dus op de bovenste verdiepingen naargenoeg perfect ontvangst hebben.
Je kan meer info vinden op onze website of in een Proximus winkel.
Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten
Technieker Antwerpen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.