Skip to main content
Ik heb een test laten uitvoeren van mijn downloadsnelheid en kom tot de conclusie dat ik aan 2,56Mbps kom.

Wij betalen voor een internet favoriet en daar staat dat er 25Mbps bereikt wordt.

Ik kan nu wel begrijpen dat dit niet altijd kan gehaald worden maar een resultaat die maar 1/10 is van het vooropgestelde vind ik bedroevend.

Als aan deze situatie geen oplossing wordt geboden ga ik me toch even informeren bij de andere providers.

Hopend op een gunstig antwoord,

Blanckaert Nico

Wat voor modem heb je ? Bel anders naar de technische dienst 0800 22700 en vraag daar je lijn te testen. Eventueel of VDSL2 al mogelijk is in jouw buurt.

25 Mbps haal je nl. enkel met VDSL2 als je max. 400m (ROP) van een glasvezelcabine zit.

Ik heb dit gedaan en in mijn straat zitten ze nog niet met VDSL2 en dit is het probleem, maar ik betaal wel het volle bedrag en kan er ook niets aan doen dat hun netwerk niet aangepast is.

Als telenet me de garantie heeft dat ze wel deze download kan bieden dan denk ik binnenkort over te schakelen.

Ik heb nu ook veel problemen met de downloadsnelheid & het openen van website's & niet alleen op de computer maar ook via andere systemen. kan dit door de (nog altijd hatelijke) download limiet liggen?
dag https:///people/f9c4f0cc7f

smalband is mogelijk, kijk eens op volume meter via e-services? op elk abo kan je ondertussen onbeperkt krijgen door €10 bij te betalen

dat is natuurlijk maar één van de mogelijke oorzaken van de traagheid.

mvg

Reageer