Beantwoord

Doorspoelsnelheid gewijzigd?

  • 27 February 2016
  • 14 reacties
  • 375 Bekeken

waarom werd de doorspoelsnelheid veranderd? ik weet dat iedereen wat anders wil, maar ik spoel graag alle saaie scènes door, zoals achtervolgingen, eindeloze vechtscènes of lange gangen. met x2 gaat dat, x8 is te snel!! is er geen manier om zelf die instellingen te bepalen?
icon

Beste antwoord door Elsa 27 February 2016, 17:31

Bekijk origineel

14 reacties

Zelf kan je deze instellingen niet veranderen.
Reputatie 7
Badge +3
Ik vind het ook niet de ideale oplossing, die ze ons nu aanbieden. Vroeger kon je een aantal minuten ingeven en dan sprong je ineens over de ongewenste tijd. Spijtig dat ze dat eruit hebben gehaald, want dat was echt gemakkelijk. Vooral nu we verplicht 5 minuten voor een programma moeten opnemen. Ik spoel ook gewoonlijk de intro door, want dat is toch altijd hetzelfde, maar met 2X gaat dat inderdaad te traag en met 8x te rap.
Maar ik vrees dat "doorspoelen" echt geen prioriteit zal zijn op dit moment, gezien er nog andere problemen opgelost moeten worden. :8
Reputatie 6
Badge +2
Ik vind het ook niet de ideale oplossing, die ze ons nu aanbieden. Vroeger kon je een aantal minuten ingeven en dan sprong je ineens over de ongewenste tijd. Spijtig dat ze dat eruit hebben gehaald, want dat was echt gemakkelijk. Vooral nu we verplicht 5 minuten voor een programma moeten opnemen. Ik spoel ook gewoonlijk de intro door, want dat is toch altijd hetzelfde, maar met 2X gaat dat inderdaad te traag en met 8x te rap.
Maar ik vrees dat "doorspoelen" echt geen prioriteit zal zijn op dit moment, gezien er nog andere problemen opgelost moeten worden. :8


Elma, je weet toch dat Proximus graag de mensen het moeilijk maakt, hun leuze is immers: " Moeilijk gaat ook". :8
Reputatie 7
Badge +3
Ja, waarom het gemakkelijk maken als moeilijk ook gaat. :8 That's the sport. Maar dat met die minuten verspringen blijf ik toch missen hoor.
Ik kan niet meer terug spoelen...

Tijdens live uitzendingen
Reputatie 6
Badge +2
Heb je al eens geprobeerd om de decoder te herstarten?
je doet best altijd bij on demand problemen de reset van zowel modem als decoder, is het zekerste als het met gewoon de decoder resetten niet moest lukken
decoder + modem zonder spanning zetten , na 20 seconden de modem opzetten en wachten tot dsl ledje continu brandt en dan pas de decoder terug onder spanning zetten.
Reputatie 7
Badge +1
Dat is nooit geweest hoor. Op de V4 heb ik soms dat bij een nPVR het doorspoelen maar tegen 4x gaat en niet kan versneld worden. Een trage server zeker?
Ja niks. Ik mag achter een nieuwe digi gaan ......
Reputatie 7
Badge +3
Edwin, geen digi hoop ik, want daar kan je op een PX internet niks mee doen. Ik hoop dat je een nieuwe decoder krijgt. :8 Zal dan wel een V5 mini zijn.
Reputatie 2
Badge
@ Edwin71,
Met welke decoder heb je dat probleem met terugspoelen?
Het kan inderdaad niet aangepast worden en het is op korte termijn niet voorzien om aan te passen.

Peter
Is geen mini...v5 decoder
Met harde schijf....

Reageer