Beantwoord

Doorschakelen van iPhone naar vaste lijn

  • 17 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 587 Bekeken

Ik wil graag doorschakelen van mijn iPhone naar de vaste lijn, maar telkens als ik de procedure volg met het ingeven van het nummer na *21*...# krijg ik de melden: fout bij uitvoeren verzoek, Onbekende fout, activering instelling mislukt, ...
Het voorbeeld is een gsm nummer. Zou het komen omdat ik een vast nummer wil ingeven en dus niet aan voldoende cijfers kom? Of is er een andere manier om door te schakelen naar een vaste lijn?
icon

Beste antwoord door Martin 21 augustus 2017, 17:33

Maar is het bij u ook iPhone want er zijn er al enkelen die met iPhone dit probleem hebben en mss heeft het enkel iets met iPhone te maken?

ter info:

>

https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-lukt-het-doorschakelen-niet-meer-38401
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepdoorschakeling-gsm.html

Bovenstaande - gsm naar vaste lijn - werkt bij mij althans perfect (*21*+32PQYZKHDU)# & beltoets
Ook bij Orange - althans voor klanten met abonnement - zou dit werken

Misschien eerst #21# & beltoets proberen (desactivatie) en dan opnieuw proberen te activeren
Maar is het bij u ook iPhone want er zijn er al enkelen die met iPhone dit probleem hebben en mss heeft het enkel iets met iPhone te maken?
ter info:
>
https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-lukt-het-doorschakelen-niet-meer-38401
Het is inderdaad iPhone...
Gelukt!!! Het deactiveren was inderdaad een slimme tip! Dank je wel!
en is het ook "iOS 10.3.2" die je hebt?

edit: is al opgelost, prima 🙂
Ter info; hier was het blijkbaar op deze manier niet geluk!
Beste,

Sinds de laatste update voor iphone "iOS 10.3.2" werkt het doorschakelen niet meer.
Zoals gebruikelijk geef ik **21*telefoonnummer# in, maar dit geeft een foutmelding.

Ook via de instellingen doorschakelen lukt niet. Het nummer blijft laden.

Ook heb ik nog met code ##21# geprobeerd om eventuele doorschakelingen op te heffen, maar ook helaas zonder resultaat.

Verder heb ik ook geprobeerd:
- heropstarten
- andere iphones met zelfde iOS geven ook dit probleem.

Op onderstaande url lees ik dat het het probleem ligt bij de aanbiederinstellingen van iPhones, die van versie 28.0 naar versie 28.3 is gegaan.

https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/waarom-lukt-het-doorschakelen-niet-meer-38401

Wie kan hiermee helpen?
bron

Reageer