Vanaf dat moment begon er zich een storing voor te doen bij de telefoonlijn van mijn grootvader. Er zat een constante 'ratel' op en de lijn was niet volledig zuiver meer. De kiestoon maakte een vreemd geluid. Het leek toen al alsof er iets was gebeurd met de bekabeling. Men kon mijn grootvader niet meer bereiken en hijzelf kon niemand meer bellen. Na een tweetal dagen was deze storing weg en leek er niets meer aan de hand.
Maar recent, ongeveer anderhalve week geleden, begon dit opnieuw. Deze keer is de lijn volledig weg. Er is geen kiestoon meer te horen en er kan niet meer gebeld worden.
Ik heb dan ook contact opgenomen met de klantendienst en die hebben iemand gestuurd om op interventie te komen. Er is dinsdag iemand langs geweest die eens gekeken heeft naar de problemen en geprobeerd heeft om te problemen op te lossen. Die is hier niet in geslaagd. Het leek wel alsof hij niet precies kon zeggen waaraan de storing precies ligt. Maar hij heeft aangegeven dat er waarschijnlijk werken zullen moeten uitgevoerd worden, om het probleem te verhelpen.
Het is nu voor mijn grootvader nogal onduidelijk wat de huidige status is van deze oplossing.
Wat zal hier nu aan gedaan worden?
Is er al een tijdstip ingepland voor de kabel te maken?
Worden de kosten vergoed voor de periode waarin er geen telefoonlijn beschikbaar is?
Wat is nu de termijn waarin de werken zullen uitgevoerd worden? Mijn grootvader heeft als enige communicatiemiddel de telefoon en geen vaste lijn hebben is voor hem een groot gemis.
Op dit moment kan hij wel nog gebruik maken van zijn gsm, maar deze oplossing is voor hem zeker niet ideaal, aangezien hij niet goed overweg kan met zijn gsm. Bovendien komt er nog eens bij dat de kosten voor het mobiel bellen zich beginnen op te stapelen. (Pre-paid simkaart van Proximus)
Ik zou graag zien dat de kosten worden vergoed en dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. (Aangezien hij nu betaald voor een service die hij niet krijgt.) Op dit moment heb ik geen zicht wat de staat is van dit probleem. Ik heb hiervoor ook al contact opgenomen met de klantendienst maar ben hier niet veel wijzer van geworden.
Alvast heel erg bedankt!
-Rémi Rooms,
in naam van Philip Rooms
Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineel