Ipv op 30 november heeft proximus de telefoon, fax en internet stopgezet van ons bedrijf en alles gedeactiveerd op 30 oktober. Een maand te vroeg dus waarvoor ze ons hun excuses hebben aangeboden maar daar zijn we niks mee. Wij zijn een bedrijf en het VOLTALLIGE personeel zit nu al 5 dagen te wachten op de heractivatie door proximus die ons al 5 dagen belooft dat het prioritair hersteld zal worden. We hebben nog steeds geen toegang tot onze mailboxen noch internet, en geen telefoon.en het toppunt is dat als je naar ons bedrijf belt er een bandje van proximus afspeelt dat zegt dat het telefoonnr niet meer in gebruik is en zelfs dit wil proximus niet wijzigen. Een schande... vandaag in de proximusshop hebben ze zelfs beloofd dat het vandaag zou hersteld zijn, wel het is 18u en nog steeds geen foon noch internet noch email. Dit is zo onprofessioneel!
Bladzijde 1 / 1
Dag souleke,
Hiervoor werd een dossier met nr. 23776162 opgemaakt.
Ik heb de bevoegde dienst gevraagd u dringend te contacteren.
Mvg,
Jos
Hiervoor werd een dossier met nr. 23776162 opgemaakt.
Ik heb de bevoegde dienst gevraagd u dringend te contacteren.
Mvg,
Jos
Probleem van telefonie en internet is op kantoor donderdagnamidag eindelijk opgelost door een technieker van proximus. De emails van thuis uit kunnen wel nog niet opgevraagd worden, onze externe IT man zal trachten dit WE dit opgelost zien te krijgen...kosten die snel hoog oplopen.... Komt proximus ons bedrijf, die 7 dagen volledig plat heeft gelegen, tegemoet met enige vorm van compensatie?
Hiervoor is dossier 23815415 opgemaakt, de bevoegde dienst zal u verder informeren.
Gelieve een van uw medewerkers te vragen mij vandaag ZEER dringend te bellen vanaf 9u30 op het nr 02.735.91.54 van Het Vrije Woord vzw want vanaf dinsdag is er in principe geen personeel meer aanwezig in onze kantoren van Het Vrije Woord vzw, Eugene Plaskylaan 144, 1030 Brussel, en alle telefoontoestellen, decoders enz dienen er volgende week opgehaald te worden door uw diensten veronderstel ik. . Onze server wordt door ons wellicht ontkoppeld om 14u nu maandag. Ons abonnement bij proximus stopt op 30 november want onze vereniging stopt al haar activiteiten. Ook ivm bovenstaande vraag ivm de schadevergoeding ging men ons terugbellen wat tot op vandaag NIET is gebeurd!!! PROXIMUS had nl per vergissing op 30 oktober ipv 30 november alles gedeactiveerd en 7 dagen lang is ons bedrijf afgesloten van alle telefoon, internet en emailverkeer alvorens een technieker van proximus ter plaatse is gekomen om het opnieuw te activeren. Nu nog steeds kunnen wij echter onze email van Het Vrije Woord vzw van thuis uit niet opvragen. U kan me ook bellen op mijn gsm nr 0496076587.
Beste,
Uw dossier is nog steeds in behandeling door de bevoegde dienst.
Ik heb gevraagd dat ze je spoedig contacteren ivm een antwoord.
Alvast de excuses voor de wachttijd.
Met vriendelijke groeten
Koen
Uw dossier is nog steeds in behandeling door de bevoegde dienst.
Ik heb gevraagd dat ze je spoedig contacteren ivm een antwoord.
Alvast de excuses voor de wachttijd.
Met vriendelijke groeten
Koen
Mijnheer Koen ik, heb gisteren dan maar zelf voor de zoveelste keer gebeld,na alle keuzemenus nog es te moeten aanhoren, en 10 minuten wachttijd, nadat er s morgens een factuur van proximus was toegekomen waarop eenmalige kosten van 270 worden aangerekend ! Onder de post diversen zonder uitleg. De dame van de facturatiedienst dacht! dat het een vergissing was en dat er een creditnota zal opgestuurd worden. Op mijn vraag wanneer nu de apparatuur van proximus wordt opgehaald, wat ik al weken geleden gevraagd heb, heeft men mij doorgeschakeld en wist men na 15minuten wachttijd te zeggen dat niemand van de administratie weet heeft van de opzegging van ons abonnementen, maar dat men het ging doorgeven aan de technische dienst die me zou terugbellen. Maar dat ze dachten dat ik alles zelf moest binnenbrengen in een proximusshop. Waarom heeft niemand me dat voordien gemeld? En trouwens dat werd destijds toch ook allemaal geleverd aan ons kantoor? En bovendien waarom stond er dan op 30 oktober plots iemand van proximus op kantoor om alles toen wel verkeerdelijk te komen ophalen? De man is met lege handen weggegaan want op 30 oktober was ons abonnement nog niet opgezegd.
Trop is teveel, echt, deze soap is te absurd voor woorden, en zodus vroeg ik de dame gisteren of ze me de coordinaten kon doorgeven van de ombudsdienst van proximus waarop als antwoord volgde dat ik dat moest opzoeken op het internet want zijzelf had er geen idee van, net zomin als ik van de Aldi in schaarbeek volgens haar.....Euh pardon?
En krijgt dit berichtje dat ik nu post opnieuw een ander dossiernummer? Heeft tptaal geen nut en dat zou dan het vijfde of zesde zijn...want telkens geeft men mij aan de foon ook een ander schadedossiernummer.
In de nammidag kreeg ik dan ah ah eindelijk een telefoontje van een proximus medewerkster, in het Frans!!, pour mettre le dossier a point madame# en die op mijn vraag of ze ook nederlands sprak me zei dat ze direct een nederlandstalige collega ging zoeken die me direct zou terugbellen. Ik wacht nog steeds..
En ter informatie :
Het nummer dat ene mevrouw I.de Spiegeleer van Proximus mij vorige week had doorgegeven 02/202/5959 waarop ik haar kon bellen en die ons dossier absoluut prioritair zou behandelen klopt ook van geen kanten. Het nummer is een engelse computerstem!
Trop is teveel, echt, deze soap is te absurd voor woorden, en zodus vroeg ik de dame gisteren of ze me de coordinaten kon doorgeven van de ombudsdienst van proximus waarop als antwoord volgde dat ik dat moest opzoeken op het internet want zijzelf had er geen idee van, net zomin als ik van de Aldi in schaarbeek volgens haar.....Euh pardon?
En krijgt dit berichtje dat ik nu post opnieuw een ander dossiernummer? Heeft tptaal geen nut en dat zou dan het vijfde of zesde zijn...want telkens geeft men mij aan de foon ook een ander schadedossiernummer.
In de nammidag kreeg ik dan ah ah eindelijk een telefoontje van een proximus medewerkster, in het Frans!!, pour mettre le dossier a point madame# en die op mijn vraag of ze ook nederlands sprak me zei dat ze direct een nederlandstalige collega ging zoeken die me direct zou terugbellen. Ik wacht nog steeds..
En ter informatie :
Het nummer dat ene mevrouw I.de Spiegeleer van Proximus mij vorige week had doorgegeven 02/202/5959 waarop ik haar kon bellen en die ons dossier absoluut prioritair zou behandelen klopt ook van geen kanten. Het nummer is een engelse computerstem!
Beste,
Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.
Ik zie dat de dossierbeheerder u deze voormiddag een paar keer heeft proberen te bereiken.
Indien u nog geen contact ondertussen heeft gehad zal deze later opnieuw proberen.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.
Ik zie dat de dossierbeheerder u deze voormiddag een paar keer heeft proberen te bereiken.
Indien u nog geen contact ondertussen heeft gehad zal deze later opnieuw proberen.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Heb zonet een bevestigende mail ontvangen van proximus met de melding van een financiele schadevergoeding,waarvoor dank.
Hopelijk was het de moeite.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.