Skip to main content

Domiciliëring word tonaangekondigd niet meer uitgevoerd

• December 9, 2013
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

Verleden maand werd domiciliëring niet uitgevoerd voor mijn tel nr 0478 302750. Niemand kon zeggen waarom...

Verleden week werd de domiciliëring niet uitgevoerd voor mijn tel nr 0476 445799. Vandaag tel. contact gehad via het BETALEND contactnr (want het gratis nr 6000 zou niet toegekend zijn zegt een operator stem...???). Iemand aan de lijn gekregen na een TIENTAL minuten (brengt goed op zeker?)

Men zou mij onmiddellijk per mail een sepa domicilïëringsdocument doorsturen dat ik zou moeten aanvullen en , na ondertekening, per post terugsturen. Ik heb tot op dit moment ( een 5-tal uren na 'onmiddellijk' geen mail gekregen !!!

Mijn cliëntnummer = 4273848.

BEIDE DOMICILIERINGEN LIEPEN PROBLEEMLOOS SEDERT JAREN ! TOCH BLIJKEN DIE EENSKLAPS NIET MEER TE BESTAAN.

IK HEB GEEN ENKELE ACTIE ONDERNOMEN OM TERZAKE IETS TE VERANDEREN OF TE ANNULEREN.

PROXIMUS MAG DUS EIGENMACHTIG AAN MIJN ABONNEMENT KNOEIEN BLIJKBAAR !!!

Plots blijken die domiciliëringen immers niet meer te bestaan en krijg ik sms-jes mbt. openstaande onbetaalde facturen met verzoek deze dringend te betalen.

Contact met mijn bankkantoor leert mij dat daar alles in orde was.

Ik wil zo spoedig mogelijk domiciliëring van mijn facturen betreffende BEIDE voormelde gsm telefoonnummers.

Indien dit niet in orde gebracht wordt zonder veel poespas ( ik heb zelf immers geen enkele schuld aan het gebeurde), zeg ik mijn abonnement op en ga over naar elders....

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

• December 10, 2013
Beste Albert,

Bij deze kan ik u bevestigen dat uw SEPA mandaat sinds 19/11/2013 geactiveerd is. Uw domiciliëring zal vanaf volgende maand van toepassing zal zijn. U dient uw laatste factuur steeds manueel voldaan te maken.
Onze excuses voor het ongemak.

Mvg Eva