Vraag

Domiciliëring en toch gefactureerd en afgesloten

  • 13 August 2017
  • 0 reacties
  • 74 Bekeken

beste proximus medewerker mijn abo is domiciliëerd en toch werd ik gefactureerd terwijl ik mij daar niets zou moeten van aantrekken en na ik een maand op vakantie was heb ik factuur en aanmaningen aangetroffen bij het thuis komen en ook een sms dat mijn abonnement afgesloten is en is verandert in een prepaidkaart nog steeds kan ik mijn gsm niet gebruiken ik vind dit een schande het is alsof julie (proximus) het begrip van domiciliëring niet kennen ... en waneer ik die brief aantrof heb ik deze direct gaan betalen maar niets is veranderd. Ik werd al van velen gewaarschuwd voor het nemen van een proxi-abonnement die ook slecht gevaren hebben maar gaf het toch een kans omdat ik in het verleden nooit problemen met proximus heb ondervonden maar bij deze ben ik erg teleurgesteld. En terwijl een domiciliëring een enige voorwaarde was bij het aangaan van mijn abonnement.

0 reacties

Geen reactie

Reageer