Ik probeer al meer dan een jaar een domiciliering in orde te krijgen. Ik weet niet wat er misloopt bij proximus maar het lukt maar niet.
Ik krijg telkens vriendelijke dames die het in orde gaan brengen, ze cancelen de vorige domicilieringen en starten een nieuwe, vragen van de factuur manueel te betalen en dan zal het in orde komen tegen de volgende factuur.
De laatste dame heft gezegd dat ze er voor zal zorgen dat de domiciliering in orde komt en dat ze de factuur opnieuw zullen aanbieden.
Vandaag (25-8-2017) heb ik een weer zo'n brief gekregen dat ik tegen gisteren moet betalen.
Ik ga deze keer niet betalen want het wordt tijd dat Proximus zijn werk doet, ik ben hun knecht niet die hun s..t ga blijven opkuisen.
Toch blijft het telkens mis te gaan en krijg ik dreigende brieven dat ik onmiddelijk moet betalen.
Is er iemand bij proximus die dit in orde kan brengen?
Mijn geduld is op, en als Proximus het niet in orde brengt zal ik van operator moeten wisselen.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.