Al enkele malen heb ik via MyProximus de aanvraag gedaan tot domiciliëring.
Tot op heden echter krijg ik telkens een sms om te zeggen dat mijn factuur nog niet betaald werd. En als dit niet binnen de 'iets aantal' dagen gebeurt, mijn diensten afgesloten worden.
Dit betekent dus dat ik telkens nog manueel de overschrijving dien te doen.
Graag had ik dit snel in orde gekregen, en deze keer effectief.
Met vriendelijke groeten,
Jelle
Bladzijde 1 / 1
Dag Jelle,
Indien je me je klantnummer en IBAN rekeningnummer doorstuurt via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kan ik je profiel analyseren en in orde brengen.
Groetjes,
Lorentz
Indien je me je klantnummer en IBAN rekeningnummer doorstuurt via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kan ik je profiel analyseren en in orde brengen.
Groetjes,
Lorentz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.