hallo,
Ik heb de laatste tijd regelmatig een storing op tv én op de pc.
Op de pc verschijnt de text zoals in de titel beschreven. Mijn tv is dan ook uit en geeft een error dat er dus geen verbinding is. Nadat ik de modem reset 1 of 2x, gaat het meestal terug goed. Ik heb het wel veel, zodanig dus dat het storend werkt, zeker als ik een serie aan het bekijken ben en/of gedurende een opname.
Hoe kan ik deze storing verbannen aub.
De normale gang van zaken zou zijn dat Proximus dit oplost door te bellen naar de technische helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
waar je uw probleem doorgeeft met eventueel verwijzing naar je Topic Start ▬► http://forum.proximus.be/posts/0ca659af7f
en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
( vermeld je klantennummer of nummer van je vaste lijn.)
waar je uw probleem doorgeeft met eventueel verwijzing naar je Topic Start ▬► http://forum.proximus.be/posts/0ca659af7f
het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ procedure
wat er op neer komt dat je apparatuur, zoals Bbox modem, Decoder en als die aanwezig zijn ook, Devolo's, ruckus en wifi-bridge gereset worden.
en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt
zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen
en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen.
Je kan ook klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
wat er op neer komt dat je apparatuur, zoals Bbox modem, Decoder en als die aanwezig zijn ook, Devolo's, ruckus en wifi-bridge gereset worden.
en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt
zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen
en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen.
Je kan ook klacht indienen of je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ mail ons
Als je nog zelf wilt nagaan of er geen storing gemeld worden op je lijn,
kan je op volgende manier zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '
Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'
en dan klik je op 'Start de analyse'
voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
kan je op volgende manier zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '
Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'
en dan klik je op 'Start de analyse'
voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
I am having DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET problem in my Pc.
Never heard of google ??? just one .. out of xxxxx
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-networking/windows-10-error-dnsprobefinishednointernet/c00fc6e3-c051-47de-b640-eb76fbfed202?auth=1
BTW thread is 1 year old !
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-networking/windows-10-error-dnsprobefinishednointernet/c00fc6e3-c051-47de-b640-eb76fbfed202?auth=1
BTW thread is 1 year old !
i tried as this website said
http://www.deskdecode.com/dns_probe_finished_no_internet/
and now i wont able to open any website
http://www.deskdecode.com/dns_probe_finished_no_internet/
and now i wont able to open any website
http://www.deskdecode.com/dns_probe_finished_no_internet/
and now i wont able to open any website
Which browser do you use?
Do you have the same issue when you use another browser?
What about another device?
Can you update your networkcard drivers to the latest version?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.