Dit is pure waanzin

  • 18 December 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

vandaag naar klantendienst gebeld: gestart om 18u42 en nu 20u33 geef ik het op. Dit is pure waanzin! op verschillende manieren geprobeerd, via het menu, de website en de chat maar geen toegang. 1 x kreeg ik connectie en drukte men af, verbroken. Dit is de mensen aan het lijntje houden. Dit maak je bij geen enkele provider mee! Dit moet stoppen. Weerom gaat het om een fout. Ik ontving weer een sms-je voor een betaling terwijl ik al 7x heb laten weten dat ik een papieren factuur per post wil ontvangen. Nu dus weer een sms-je waarop een mededeling wordt vermeld met een oud nummer (dat ik reeds heb vereffend maanden geleden met zelfde mededelingsnummer!!!! Ook de mms is er niet uitgehaald terwijl ik hiervoor op 22/11 tel contact nam. De klantendienst is een echte ramp en de facturatiedienst deugt al evenmin. Ik heb echt genoeg van deze wanpraktijken. Je moet binnen 5 dagen reageren op de sms maar je geraakt op geen enkele manier binnen! Een regelrechte schande. Dit moet ophouden...het regent klachten over Proximus. Een klant is hij die betaalt en contracten afsluit. Service bestaat niet voor een klant. Dat is mijn definitie van Proximus.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Tja, misschien biedt dit een oplossing zonder verder (pogen) beroep te moeten doen op de klantendienst-contacten
My Proximus - Mijn facturen (Mijn overzicht) - Instellingen: kies verzendingswijze

Reageer