Discovery Channel hd verdwenen?

  • 31 March 2012
  • 13 reacties
  • 1284 Bekeken

Sinds gisteren is Discovery Channel HD verdwenen, iemand een idee hoe of wat?

13 reacties

Badge
Als ze die zenders nu ook al gaan verwijderen,vraag ik mij af wat er nog bij belgacom blijft?Hun groot aantal hd zenders is hun groote troef tegen over telenet.En vooral hebben zij een groot aanbod natuurzenders dat wij niet hebben.Maar ik denk wel dat dit een technische fout is of dat de fout ergens bij jou ligt want ik denk nooit dat ze die zender zouden verwijderen.Dan zouden ze evengoed de sd versie moeten verwijderen.
Vind het ook jammer dat Discovery HD zonder enige melding verdwenen is.. Spijtigst van al is nog dat opnames die gebeurden op dit kanaal toen het nog beschikbaar was, nu niet meer te bekijken zijn!!
Zender is toch gewoon nog te zien?
Discovery wel ja, Discovery HD niet meer :(
Badge
Maar welke zender bezitten julie dan nog?Wij hebben hier van discovery :VI//SCI//ID/WO/FR/HD.
Badge
Hebben julie van Discovery een gewone sd versie? Want hier is dat meteen de HD versie.En ik weet niet of iemand het al heeft opgemerkt baar bij sommige zenders is een SD zender niet gelijk aan een HD zender.Kijk maar naar history channel en animal ook geloof ik en zo zijn er nog een paar.
als je kijkt op het blad van belgacom zelf, op nr 90

deze is dus verdwenen
Reputatie 5
Badge +2
Heb je al eens de zenders op hun standaardvolgorde gezet? Menu --> Instellingen --> Zendervolgorde --> Standaard. Misschien verschijnt hij terug op kanaal 90.

De naam van de zender is Discovery HD Showcase en is niet de HD-versie van Discovery Channel, maar een apart HD-kanaal van Discovery Networks.

@Axana: bij Telenet Digital TV is Discovery HD Showcase samen met Animal Planet HD (exclusief bij Telenet) in het HD XL Pack of inbegrepen bij een Shake+.

Mvg
Badge +1
Wij hebben Discovery HD nog
Badge
@elian zal moeilijk gaan als je niet bij belgacom zit?
Hier is discover HD showcase op 90 ook verdwenen. Ook de opnames die eerder gedaan zijn, kunnen niet meer bekeken worden.

Ik zit via scarlet bij belgacomtv. Als je het standaardpakket bijkijkt, dan zit discovery HD showcase er niet bij. Maar waarom ontvingen we deze zender dan eerst wel?
Badge
@Tien maar wij hij hebben wel de SD versie van discovery niet.Enkel de HD versie.Bestaat daar dan geenSD versie van?
discovery hd zit nu in de pakket nature en discovery

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_bouquet_nat_dis_nl.page?

Reageer