Skip to main content

digitale tv aansluiten

  • October 13, 2012
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken


Beste,


Sinds EIND juni is er belgacom tv aangevraagd voor mijn ma ( Marcella Denys uit Kuurne 056700453) en NOG altijd is dit NIET in orde !!! Kan er EINDELIJK nu eens iemand dit in orde brengen na bijna 5 maanden ??? Het order zou geblokkeerd zitten en de zaak waar de digitale tv van belgacom is aangevraagd kan er ook niks aan verhelpen zeggen ze ( Millenium computers uit Oostrzebeke) We zijn het niet beu maar KOTSBEU ! Iedere week naar de dealer gaan, bellen . Bij jullie heeft dat blijkbaar geen nut want er is altijd een ellenlange rij wachtenden voor ons en wanneer jullie gaan terugbellen binnen het kwartier doen jullie dat OOK NIET !! Ik vraag mij dan ook af waarom jullie een klantendienst hebben, jullie zijn gewoonweg NIET te bereiken !! Ik vind het triestig dat jullie maar zo een respect hebben voor jullie klanten !! De wintermaanden komen er aan en de tv is het enige tijdverdrijf voor mijn moeder in die periode. Ze is weduwe en niet meer zo mobiel....ik vind het zielig van jullie, en dat is dan nog HEEL beleefd uitgedrukt...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 13, 2012


Dit lijkt me toch wel héél uitzonderlijk.Meestal neemt dat max. 1 week op zo. De apparatuur (modem b-box2 en decoder) mét bedrading kan je ofwel afhalen in een BCC ofwel laten opsturen ( indien online of telefonisch besteld). Als er nog geen VDSL2-aansluiting was op de telefoonlijn moet men die komen doen aan de locale glasvezelcabine (als die er is) en er moet een andere contactdoos geplaatst worden. de activering duurt dan hoogstens nog een paar dagen. Heb je de beschikbaarheid voor TV op het lijnnummer of op het adres van je moeder al eens gecheckt hier?



http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_custombody/acb_webcheck_RES.page?


en laat eens weten wat het resultaat is m.a.w. hoeveel HD-TV's beschikbaar zijn.










sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 13, 2012


Online bestellingen durven nog al eens blijven hangen en geraken niet 'geactiveerd'. Ik heb het eenmaal gehad met een bestelling, waar ik telefonisch achteraan moest gaan waarna ze wél correct en snel werd uitgevoerd.


sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 13, 2012


Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven!