Deze zender is tijdelijk niet beschikbaar.

  • 8 April 2011
  • 4 reacties
  • 1737 Bekeken

Sinds enige dagen krijg wij bovenstaande melding als we naar TVL willen kijken,vanavond verscheen dze melding ook op de zenderplaatsen van EEN,CANVAS,VT4 en nog enkele zenders.Is er een verklaring voor of ligt dat aan de aankomende updates??

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Is dat zo'n gele tekst op het scherm ? Komt bij mij zéér sporadisch voor, als ik tegelijk HD kijk en HD opneem op harde schijf. Kan ik oplossen door nogmaals op TV-gids te duwen en vanop het programma terug de optie kijken te nemen. Meestal is het dan wel weg. En ik heb nog de oude interface.
Beste Dirk,


dit kan veroorzaakt worden door verschillende factoren. Hier volgen wat acties die u kan ondernemen :

- reboot modem

- als u draadloos werkt tussen modem en decoder, herstart u best eens de zender en ontvanger(s) van ruckus/PLC

- reboot decoder door de stroom even te onderbreken


Als u dit al ondernomen heeft, hebben we wat meer info van u nodig :

- heeft u het probleem op eventueel een andere decoder ook?

- welk draadloos systeem heeft u : Ruckus of PLC?


U mag ons deze informatie samen met uw Belgacom-lijnnummer doorsturen via een privé-bericht en dan kunnen wij op lijnniveau alles nakijken.


Mvg

Eva van Belgacom

Hallo

Als ik tv kijk en er is iemand aan het telefoneren dan komt die tekst bij mij ook op het scherm.

De telefoon te dicht bij de modem ofzo?

Groetjes

Caje.
Reputatie 5
Badge +2
Decorder afzetten en terug opzetten. Heb het ook al eens voorgehad en dat "trukje" werkte.

Mvg

Reageer