Beantwoord

Details factuur

  • 15 July 2016
  • 4 reacties
  • 403 Bekeken

Is er een mogelijkheid om een detail factuur te ontvangen aangezien de elektronische variant on line te vaak niet beschikbaar is?
icon

Beste antwoord door KoenN 15 July 2016, 13:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Michael,

Een detail factuur kan steeds via post opgestuurd maar dit is betalend en kost 3,71 incl. BTW. per factuur.

Normaal kan je altijd de detail factuur raadplegen via My Proximus. Krijg je dan een foutmelding?

Mvg,

Koen
Als nieuwe klant moet ik ook meegeven dat dit blijkbaar niet zo goed werkt. Ik heb begin deze maand een factuur ontvangen voor mijn gsm's, waarvan het saldo te raadplegen is via MyProximus > Home. Doorklikken naar de 'Mijn facturen' sectie geeft een lege pagina terug. Tevens wordt de knop 'Verdergaan' niet actief bij invoeren van een rekeningnummer voor domiciliëring. Hierdoor kan de domiciliëring niet actief gemaakt worden.
MichaelHansen is grappig spijtig genoeg voor u dus via My Proximus kan je het niet opvragen omdat het niet werkt. En dit klopt ook al ondervonden.

Dus zeg PX sturen wel het je op via post maar je betaal ervoor 3,71 incl. BTW.
Wat in mijn ogen klantvriendelijk is dat PX zegt. Sorry klant fout lig bij ons dat het niet gaat online gaat daarom sturen wij de detail factuur gratis op.

Niet dat de klant moet betalen omdat de online dienst niet werkt.
Hmmmm, heb een omweg gevonden om aan een werkend factuuroverzicht te geraken via MyProximus.
- Klik op 'Mijn Producten'
- Klik op het telefoonnummer van uw TV-aansluiting
- Klik op 'Verbruik beheren'

Wonder boven wonder wordt de button 'Verbruik' actief, maar krijg je een ander scherm dan als je op de button 'Mijn Verbruik' zelf klikt 🙂. Op de button 'Mijn Facturen' klikken, levert mij enkel de mogelijkheden op om de instellingen ivm facturen te veranderen, maar geen overzicht van de facturen zelf.
Althans is de situatie zo bij mij nu...

Reageer