Beantwoord

Detail factuur

  • 24 October 2016
  • 13 reacties
  • 2094 Bekeken

Beste,

is het mogelijk een detail factuur te krijgen van mobiele telefoon? we hebben een smart +15 abonnement, maar volgens factuur is er meer gebeld dan de gratis 120 minuten.
we hebben hier nooit een SMS voor gekregen en de proximus app heeft nooit aangegeven dat we hier over gegaan zijn...
dus het zou handig zijn om een lijst te krijgen naar waar er precies gebeld is...

bedankt
icon

Beste antwoord door Marleen 24 October 2016, 11:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +6
In dit topic vind je het antwoord van een support medewerker over hoe je een detail factuur kan bekijken:
nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/detail-factuur-35366
Link geeft: Pagina niet gevonden...
Reputatie 7
Badge +6
Oeps, heb het verbeterd, werkt nu wel!
Reputatie 3
link werkt nochtans, maar dit staat er:
Ik zie dat hier en der wordt verwezen naar een detailfactuur die te raadplegen zou zijn via MyProximus. Het enige wat ik daar kan op terugvinden is de factuurbedragen die ik betaald heb. Van ook maar enig detail kan ik echt niets terugvinden...
Beste antwoord (door KoenN)
Beste,

Via onderstaande link kan je alle info vinden hoe je het verbruik kan raadplegen.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/uw-verbruik-raadplegen.html

Mvg,

Koen

KoenN
Antwoord
Support medewerker
Reputatie 7
Badge +6
Geef 'Philippe' maar het beste antwoord voor al de moeite die hij heeft gedaan om het hele antwoord van KoenN te copiëren. Ik was er te lui voor.🆒
Reputatie 3
Dat is absoluut niet nodig Marleen , daar let ik zelf niet meer op wie dit gekregen heeft, dus waarom zou jij dit minder verdienen dan ik, als we uiteindelijk het zelfde doel hebben van iemand te proberen verder te helpen met een vraag of probleem.
Reputatie 7
Badge +6
Ik meen een echo van je 'ene Elsa' te horen. 'She' is sorely missed.
Bedankt allemaal!
heb het ondertussen gevonden 🙂
Reputatie 3
Ben je nu al van de FBI ook al 🆒
Ik meen een echo van je 'ene Elsa' te horen. 'She' is sorely missed.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zeg toch alleen dat 'Elsa' hier gemist wordt? Daar is toch niets mis mee? :?
Reputatie 6
Badge +2
Ik zeg toch alleen dat 'Elsa' hier gemist wordt? Daar is toch niets mis mee?

Ik vind het toch eigenaardig dat zij opeens van het forum verdwenen is, zou er toch iets aan de hand zijn?
Reputatie 3
Daar is absoluut niks mis mee, ik dacht dat je ze aan het opsporen was.
Ik zeg toch alleen dat 'Elsa' hier gemist wordt? Daar is toch niets mis mee? :?
Reputatie 3
Dit doet me aan iemand anders denken die ook ineens hier van het podium verdwenen was, maar ik kom nu niet direct meer op de naam.

Ik zeg toch alleen dat 'Elsa' hier gemist wordt? Daar is toch niets mis mee?
Ik vind het toch eigenaardig dat zij opeens van het forum verdwenen is, zou er toch iets aan de hand zijn?