Ik heb een SagemCom Bbox3. En zou graag Destiny 2 willen spelen.
Het lukt niet momenteel.Kunnen jullie mijn modem upgraden?
Hoeveel tijd neemt het in beslag en vanaf wanneer kan ik het dan testen?
Merci
Bladzijde 1 / 1
wanneer de proximus medewerkers dit gelezen hebben en de software opgeladen dan ......
Aviden,
...........de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.
Groeten,
Kim
...........de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.
Groeten,
Kim
Beste,
Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groetjes,
Jean-Paul
Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groetjes,
Jean-Paul
Dank je wel!
Het werkt prima!
Jasper
Het werkt prima!
Jasper
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.