Skip to main content
Beantwoord

Destiny 2

  • December 18, 2017
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Ik heb een SagemCom Bbox3. En zou graag Destiny 2 willen spelen.
Het lukt niet momenteel.Kunnen jullie mijn modem upgraden?
Hoeveel tijd neemt het in beslag en vanaf wanneer kan ik het dan testen?

Merci

Beste antwoord door Jean-PaulS

Beste,

Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groetjes,

Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 18, 2017
wanneer de proximus medewerkers dit gelezen hebben en de software opgeladen dan ......
Aviden,
...........de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.

Groeten,

Kim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 18, 2017
Beste,

Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groetjes,

Jean-Paul

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 19, 2017
Dank je wel!
Het werkt prima!

Jasper