Ik heb een SagemCom Bbox3. En zou graag Destiny 2 willen spelen.
Het lukt niet momenteel.Kunnen jullie mijn modem upgraden?
Hoeveel tijd neemt het in beslag en vanaf wanneer kan ik het dan testen?
Merci
Beantwoord
Destiny 2
Beste antwoord door Jean-PaulS
Beste,
Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groetjes,
Jean-Paul
Je hebt een Technicolor modem staan. Ik heb de update naar je modem gestuurd. Dit kan tot twee uren duren. als dit daarna nog niet lukt dan raad ik je aan om de modem eens te resetten door op het rood gaatje vijftien seconden te druken (tot dat alle lampjes rood worden) en daarna een half uurtje wachten. Moest desondanks dit nog niet het gewenste resultaat geven dan kan je ons altijd contacteren via privé bericht via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groetjes,
Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
