Definitief ARD en ZDF weg op 14 mei

  • 5 May 2013
  • 8 reacties
  • 704 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties

Ze gaan dus weg op 14 mei ARD en ZDF.


op een van de kanalen van Belgacom tv staat het officieel aangekondigd.


Dit was vorige keer in het begin van het jaar niet het geval. Dus nu zal het onomkeerbaar zijn.


Spijtig . . . Zeer spijtig ...


En blijkbaar niks aan te doen vanuit klantenstandpunt. Zelfs geen officiele reactie van Belgacom op het forum waar klanten hun bezorgdheid uiten!

8 reacties

















Inderdaad is dit een spijtige zaak en niet alleeen omdat het bv nu ARD ZDF is,

de vraag is welke zender(s) is dan de volgende die wegvalt omdat hij 'zogezegd' te duur is en dan weer een groep mensen die zullen teleurgesteld zijn omdat één van hun favoriete zenders er uitgegooid wordt en er dan mss wel andere in de plaats komen maar waar men dan ook veel minder kan in geinteresseerd zijn.


ZE spelen het slim als je het mij vraagt, want overstappen naar een ander heeft ook geen garantie, daar kan ook één of meer van je favoriete zenders op een schone dag geschrapt worden !


Ze zullen er in ieder geval geen schrappen waarvan ze weten dat er bv 90 % van de kijkers zeer aan gehecht zijn, zo stom zijn ze dan ook weer niet en eigenlijk zijn ze nooit stom want het zijn en zullen altijd rekenmachines blijven, het draait en het zal altijd om centen blijven draaien en wie daar niet in geloofd is zeer naief of heeft nog te weinig levens ervaring ;-)







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reputatie 7
Badge +1


waar staat dat ergens 'officieel'?

















Sinjoor,


Heb je het nog niet gevraagd via een privé bericht aan Eva



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reputatie 7
Badge +1


Heb ik zojuist gedaan Elsa. Dan moeten ze eindelijk eens klare wijn schenken. Want als al die opnames geblokkeerd worden (niet meer decodeerbaar), schaden ze hun klanten behoorlijk !



Ik stuurde volgend privébericht (wordt nu natuurlijk openbaar):






  • http://community.belgacom.be/people/26fc8c6d18" title="sinjoor73



    geplaatste 11:30 door sinjoor73Intense User

    Buiten het feit dat ik dit een foute beslissing vind van Belgacom, zou ik toch graag weten wat er gebeurt met programma's die opgenomen zijn op de harde schijf van mijn decoder. Worden die dan ook 'ontoegankelijk' of onafspeelbaar gemaakt ? Ik heb nog zeker een 40-tal filmen staan, en in real time is dat zeker 60 uur werk om die over te kopiëren in minder dan 10 dagen, da's 6 uur per dag en zeker 80GB schijfruimte of 20 DVD's! Graag dringend uitsluitsel !

    [/list]


















Ok Sinjoor , hou ons op de hoogte



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Ja ineens was mijn avatar verdwenen en ik vind hem zelf niet meer teug !


Er gebeuren hier rare dingen op dit forum, dus als je hem ergens tegen komt laat het mij weten ;-)



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



















Zo mooi, zo blond en zo alleen. Dat zou niet mogen zijn. Zo mooi, zo blond en zo alleen. Wie deed je zoveel pijn.

Eenzaam meisje. Wenend van verdriet.Is er dan niemand die je tranen ziet.

Zo mooi, zo blond en zo alleen. Dat kan ik niet verstaan. Zo mooi, zo blond en zo alleen. Dat mag toch niet bestaan.

Eenzaam meisje. Met bedroeft gelaat. Geen enkele jongen is je tranen waard.

Zo mooi, zo blond en zo alleen. Wat scheelt er toch met jou. Zo mooi, zo blond en zo alleen. Vertel me alles gauw.

Droog je tranen. En kom bij mij. Ik zoek een meisje net zo lief als jij.

Zo mooi, zo blond en zo alleen.Dat kan ik niet verstaan. Zo mooi, zo blond en zo alleen. Dat mag toch niet bestaan








Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Beste,

Gezien de buitensporige eisen van ARD en ZDF is Belgacom genoodzaakt beide zenders vanaf 14 mei 2013 van het scherm te halen.

Belgacom verontschuldigt zich voor dit ongemak.

Vanaf 14 mei 2013 komen wel twee andere Duitse zenders (ProSieben en Sat.1) in het basisaanbod.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer