deezer gebruiken

  • 5 December 2011
  • 17 reacties
  • 2672 Bekeken

Badge +1
hallo

is er iemand die weet hoe je deezer kan activeren? Of waar je een activatiesleutel vindt? Bestaat er eigenlijk een programma voor windows 7 zoals spotify? Of is dit alleen in de webbrowers beschikbaar? Ik heb een link gevonden op de site van belgacom maar deze werkt niet. Ik heb de link hier gevonden en de link is: http://www.belgacom.be/belgacom/be-nl/catalogue-topic/t_Deezer.page?. De link vindt je onder internet dan onder internet opties en daaronder staat er : Wat is Deezer? als je daar op klik dan staat er pagina niet gevonden. Dus ik veronderstel dat het daar moet komen maar zoals altijd Belgacom komt altijd met alles achter.:P

mvg

17 reacties

je zal de activatiecode ontvangen via sms of brief.

mvg
Badge +1
Waar heb je deze info van? Ze zouden toch beter zorgen dat je dit in de e-services kan vinden
@ swimmer, dat is het probleem met om het even welke site als ze alles er op zetten wat iedereen wilt dat er op komt dan vind je het bos door de bomen niet meer.

mvg,
het staat op de site van deezer, als je wil registeren als belgacom klant



mvg
Badge +1
Ik vraag me dan af naar welk gsm nummer ze dit zullen sturen we 5 nummers thuis en ze staan allemaal op dezelfde naam.
Badge +1
Aan Eva: wanneer zou je de activatiecode van Belgacom mogen verwachten? En hoe weet je of je deze via brief of sms krijgt en op welk gsm nummer? Of zou je de code krijgen via e-mail?
uit een artikel op HLN

Op de website van Deezer staat al een link voor Belgacom-klanten, waar zij een activatiecode kunnen ingeven. Die codes zijn evenwel nog niet verstuurd. De dienst is volgens Belgacom-woordvoerder Jan Margot immers nog niet officieel gelanceerd, maar de site moest wel online gaan voor een laatste test.

nog even geduld dus

mvg

Badge +1
Ik hoop dat dit er snel komt. Maar voor hoeveel accounts zou dit zijn? (we zijn toevallig met 5 thuis) Ik vermoed dat dit wel maar op één zal zijn. Maar ik hoop voor meerdere (zoals fon als je een gsm hebt). Ik vindt het wel wat jammer dat het niet spotify is geworden in plaats van deezer omdat spotify een programma op de computer en bij deezer is dit alleen te bereiken in een browser. Dit heeft ook wel voordelen dat je deezer ook kan gebruiken op openbare pc's. Het zou de twee moeten zijn voor perfect te zijn 😛.
Badge
Ik denk dat 99,5% helemaal niet zal kunnen genieten van het Deezer aanbod->enkel voor generation-pack klanten ...!!!

Totaal verkeerde keuze van Belgacom om dit zo aan te pakken : eerst zeggen dat ze met een muziekaanbod komen... En dan met zoiets komen : niet echt klantvriendelijk (ook al één dag na het aankondigen van generation connect / Proximus) zou ik zeggen!

Voor mij hoeft dit allemaal niet meer : ik blijf gewoon m'n songs aankopen via iTunes.... Bye Deezer ( overhyped by Belgacom)

Badge +1
Als je dan zou moeten betalen voor deezer. Dan zou ik toch spotify nemen. Dit kost evenveel. Wat is dan het voordeel van dezer te nemen bij Belgacom? Bij spotify hebben ze tenminste een toplijst. Deezer heeft dat misschien ook maar per genre en dit vindt ik niet handig. En nog een voordeel van spotify vindt ik dat het een programma is. Dit zijn wel allemaal persoonlijke meningen maar ik zou toch liever de gratis deezer willen.
Waarom moet ik dan als internet intense klant zoveel betalen?
geen idee, maar het staat je ten alle tijde vrij abo te downgraden natuurlijk....

er is wel een swapcost van €6,20 aan verbonden, tevens start er een nieuw jaarcontract

mvg
Bedankt voor de informatie al vind ik het wel jammer dat ik dan nog €6,20 moet betalen voor op een lager abbo gezet te worden, omdat ik zeker intense klant zou willen blijven moest ik meer voordelen hebben of een hogere internetsnelheid hebben dan een goedkoper abbonement.
de snelheid van intense zal nog wel eens omhoog gaan, zijn al tijd aan het testen op 50/6 profiel... maar ik zou er eerlijk gezegd niet op wachten, die €6,20 heb je snel terug. het prijsverschil ts. favorite & intense is momenteel niet gerechtvaardigd, me dunkt. deezer had men niet aan de gsm abo's moeten koppelen, flopperdeflop

mvg
Inderdaad, valt zeer tegen.

Ik maar betalen voor Intense, maar voor de 2de keer in de kou. Eerst krijgen alle andere accounts een snelheids en volume boost en nu 20 € betalen voor Deezer als je Intense hebt Huilen


Tijd dat Belgacom de Intense klanten eens verwent.
Badge +1
Ik heb zelf geen intense maar het is wel waar wat je zegt. Er veranderd niet veel met het abbo intens tegenover de andere. Moest ik jou zijn zou ik naar favorite gaan. Wij zitten hier met 5 soms op het internet en hebben soms 3 tv's aanstaan en ik vindt dat het allemaal nog zeer vlot loopt.
tsja, wat ze gaan aanbieden is toch al bekend... zie post over generation packs

https:///posts/4f29d8e775

vanaf morgen kan je effectief inschrijven, maar het zal geen stormloop worden denk ik :P

mvg

Reageer