Vraag

Decoders

  • 5 June 2016
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Beste, ik heb 3 decoders 1 met de S/N 250946543 deze zal ik moeten vervangen. dan heb ik nog 1 met SN 252533265 en 1 met SN 253782997 moeten deze 2 ook vervangen worden, en zo ja krijg ik deze 2 ook een jaar gratis en dan pas huren. En hoe kan ik er dan 3 bestellen.
Mvg

2 reacties

als je v3 of v3b decoders hebt wordt je verwittigd per brief wanneer je die kunt omruilen en als het aangekochte zijn krijg je inderdaad een jaar gratis waarbij je geen huur moet betalen ter compensatie van je vroeger gedane aankoop.
NB: Ik geef je maar wat algemene info mee hieromtrent

In verband met het eventueel omruilen van je V3 decoder :
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
▬►voor gekochte V3/v3b decoder
Ook voor de aangekochte decoders gaan brieven verstuurd worden.
Via de website http://www.proximus.be/huurdecoder kan de aanvraag gebeuren van zodra de brief ontvangen is

▬ impact op je factuur: Je hebt ingetekend om je decoder te vervangen via bpost en geniet zo van 1 jaar gratis huur.
Na deze termijn zal € 8/maand aangerekend worden indien het je eerste decoder is.
Als je een Pack Comfort of Maxi hebt kost de 2de of 3de decoder € 5/maand.
▬ Voor aangekochte v3 v3b decoder wordt via de procedure uitgelegd in de brief zal de decoder omgewisseld worden naar ons nieuwste model.
Aangezien we de oude modellen niet meer verkopen stellen we je een jaar gratis huur van het nieuwste model voor, aangezien die ook niet meer kunnen aangekocht worden.
Je oude decoder blijft werken tot 31/1/2017, zie ook ->
De V3 zal geen cloudpvr software versie krijgen aangezien die in phaseout zit.
▬ Opgelet:
Wanneer je je decoder vervangt, gaan je opnames helaas verloren.
De programma's die zijn opgenomen met de optie 'Beschikbaar gedurende 60 dagen' blijven echter toegankelijk op je nieuwe decoder.
Maak het dus gezellig en profiteer ervan om de programma's op je harde schijf nog te bekijken vóór je je nieuwe decoder ontvangt.

Reageer