Voor de derde avond op rij reboot mijn decoder na eerst 30 seconden stilstaand beeld.
Dit gebeurd telkens als er een programma in SD wordopgenomen en er naar een HD zender word gekeken.
En heeft telkens plaats omstreeks 21.25 uur nu al 3 avonden op rij.
Gebeurt ook bij mijn buren in de straat en dat zijn er 4 op 100 meter afstand, dus is het een algemeen probleem.
De technische dienst vinden geen fout daar de lijn correct meet.
Dit alles ter info.
Bladzijde 1 / 1
Heb je dat na een Factory reset ook nog want ik heb dit enkel kunnen oplossen met een factory reset van dec V4
't is interessant om weten dat heel jouw straat op hetzelfde moment zijn decoder reset. zijn ze dan ook allemaal aan het opnemen, ik veronderstel van niet? ik ging er tot nu toe eigenlijk van uit dat die reboots van die decoders niets met de lijn te maken hadden, eerder met een bug in de software ofzo....
die decoders die blokkeren blijven zich dus manisfesteren, eigenlijk sinds de nieuwe software - daarvoor precies niet gemeld?
https:///posts/2f2923bff4https:///posts/8cb6d95ded
mvg
die decoders die blokkeren blijven zich dus manisfesteren, eigenlijk sinds de nieuwe software - daarvoor precies niet gemeld?
https:///posts/2f2923bff4https:///posts/8cb6d95ded
mvg
Neen enkel 2 personen waren aan het opnemen .
En allen hebben ook een Factory reset gedaan en 10 minuten geleden was er weer een reboot eerst stilstaand beeld dan reboot
Er is duidelijk iets mis bij Belgacom TV hier
mvg,
En allen hebben ook een Factory reset gedaan en 10 minuten geleden was er weer een reboot eerst stilstaand beeld dan reboot
Er is duidelijk iets mis bij Belgacom TV hier
mvg,
Beste Patrick,
Wanneer dit zich voordoet op steeds hetzelfde tijdstip, en bij meerdere mensen, kan u best contact opnemen met onze technische dienst.
Deze kan u bereiken op het nummer 0800/22 700?
Het lijkt me de beste oplossing om hiervoor een volledig nazicht te laten doen door één van mijn collega's, en desnoods een technieker te ontvangen.
Mvg,
Eva van Belgacom
Wanneer dit zich voordoet op steeds hetzelfde tijdstip, en bij meerdere mensen, kan u best contact opnemen met onze technische dienst.
Deze kan u bereiken op het nummer 0800/22 700?
Het lijkt me de beste oplossing om hiervoor een volledig nazicht te laten doen door één van mijn collega's, en desnoods een technieker te ontvangen.
Mvg,
Eva van Belgacom
▲ Er wordt toch toevallig niet gewerkt met PLC's ?
@ Ricy neen is bij niemand hier het geval
Ben benieuwd voor deze avond .
Ben benieuwd voor deze avond .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.