Beste,
Heb prox Tv ge installeerd (zelf). Met een decoder V5. Ben nu op zoek om deze in slaaptoestand te krijgen.
Gaat dit ??? Heb wel sluimerstand teruggevonden , doch ben dan verplicht van tv terug op te zette nadat de melding is verschenen???
Ka ik deze decoder in diepe slaap brengen of gebeurt dit automatisch (zender blijft op scherm staan)??? Staat niet uit denik dan. Vind ook nergens iets in de menu slaaptoestand. Dus werk met allerlaatste versie den ik.
Als ik op de knop prox tv duw valt de decoder wel volledig uit, maar mag dit wel (ivm updates die zouden doorgestuurd worden)
Er wordt er aangeraden om die sluimerstand op 4 uur te zetten , begint deze tijdsspanne opnieuw te lopen bij verandering van zender of heeft het enkel betrekking op de tijd..
Kortom , hoe kan ik zoveel mogelijk electricteit besparen
Voor de rest werkt alles prima, wel enkel fouten gevonden soms ivm tvoveral op smartphone ivm registratie op MY proximus als ge reeds een account had vroeger bij belgacom met gebruikersnaam. Deze naam wordt niet aanvaard, moet een email zijn.
Dank bij voorbaat voor een antwoord van een expert of kenner.
decoder v5 - nieuwe installatie prox tv-sluimerstand / diepe slaap
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
-toets en selecteer menu > instellingen > systeem > sluimerstand > sluimerstand (of mijn account > instellingen > instellingen sluimerstand > tijdsinterval voor sluimerstand, afhankelijk van uw menu). Het aanbevolen tijdsinterval voor sluimerstand is 4 uur. Vooraleer de decoder in sluimerstand gaat, krijgt u een verwittiging op het scherm. Indien gewenst kunt u er op dat moment voor kiezen om toch niet in sluimerstand te gaan.
-toets.