De nieuwe software voor mijn decoder V4 staat er nog steeds NIET op.
De uitrol is toch al voorbij.
Hoe kan ik alsnog de software bekomen ..?
Mijn Proximus Tv op mijn tablet is niet compatibel met mij decoder en Tv
Gtjes
Borry 052301836
Bladzijde 1 / 1
De nieuwe software op de V4 decoders is nog niet uitgerold.
De Uitrol van deze software is voorzien begin 2017.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
De Uitrol van deze software is voorzien begin 2017.
Met vriendelijke groeten,
Samuel
De nieuwe software uitrol voor de V4 zou nu voorzien zijn voor het eerste kwartaal van 2017
Ah, bedankt SamuelD!
Ah, bedankt SamuelD!
Bedankt voor de info!
Van een moeilijke bevalling gesproken.
Gtjes
borry
Van een moeilijke bevalling gesproken.
Gtjes
borry
Is de uitrol een stille dood gestorven of krijgen we een nieuwe?
Gtjes
Patoe
Gtjes
Patoe
vraag het eens hoe ver het staat via een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Jules, heb je al eens je decoder herstart onlangs? MVG, Wim
Ja,reeds verscbeidene malen een reset gedaan door alle stekkers uit te trekken
De app op mijn tablet met proximus in nog altijd niet compatibel met de software op mijn tv bv programmas op nemen
Gtjes
Patoe
De app op mijn tablet met proximus in nog altijd niet compatibel met de software op mijn tv bv programmas op nemen
Gtjes
Patoe
Ik heb het nagevraagd, het was tijdelijk in testefase maar door te veel problemen voorlopig on hold gezet. Nog even wachten dus.
De uitrol van de decoder V4 is dat een fabeltje of wat is dat.
Kunnen we gratis het laatste type gaan afhalen in een verkooppunt proximus.
Gtjes
Patoe
Kunnen we gratis het laatste type gaan afhalen in een verkooppunt proximus.
Gtjes
Patoe
patoe Kan je volgende procedure even uitvoeren?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4Dit zou de nieuwste software moeten binnen halen. Let wel op de melding FACR (dit moet verschijnen op het schermpje van de decoder, als dat niet gebeurt, best de procedure nog eens herhalen). Laat zeker even weten of dit gelukt is.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4Dit zou de nieuwste software moeten binnen halen. Let wel op de melding FACR (dit moet verschijnen op het schermpje van de decoder, als dat niet gebeurt, best de procedure nog eens herhalen). Laat zeker even weten of dit gelukt is.
Beste LinosD
Het is me gelukt
Ik wist niet dat er ook een grote reset bestond 20 min
Ik deed altijd maar een stroomonderbreking.
Beste dank
Patoe
Het is me gelukt
Ik wist niet dat er ook een grote reset bestond 20 min
Ik deed altijd maar een stroomonderbreking.
Beste dank
Patoe
Dan ben je nog niet veel op het forum geweest
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.