Skip to main content
Beantwoord

Decoder V4 nog altijd niet bij mij


Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 6 reacties
De nieuwe software voor mijn decoder V4 staat er nog steeds NIET op.
De uitrol is toch al voorbij.
Hoe kan ik alsnog de software bekomen ..?
Mijn Proximus Tv op mijn tablet is niet compatibel met mij decoder en Tv

Gtjes

Borry 052301836

Beste antwoord door LinosD

patoe Kan je volgende procedure even uitvoeren?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4Dit zou de nieuwste software moeten binnen halen. Let wel op de melding FACR (dit moet verschijnen op het schermpje van de decoder, als dat niet gebeurt, best de procedure nog eens herhalen). Laat zeker even weten of dit gelukt is.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 30 november 2016
De nieuwe software op de V4 decoders is nog niet uitgerold.

De Uitrol van deze software is voorzien begin 2017.

Met vriendelijke groeten,

Samuel

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 30 november 2016
De nieuwe software uitrol voor de V4 zou nu voorzien zijn voor het eerste kwartaal van 2017
Ah, bedankt SamuelD!🆒

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 30 november 2016
Bedankt voor de info!
Van een moeilijke bevalling gesproken.
Gtjes

borry

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 augustus 2017
Is de uitrol een stille dood gestorven of krijgen we een nieuwe?

Gtjes
Patoe

Martin
  • 34021 reacties
  • 31 augustus 2017
vraag het eens hoe ver het staat via een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 31 augustus 2017
Dag Jules, heb je al eens je decoder herstart onlangs? MVG, Wim

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 31 augustus 2017
Ja,reeds verscbeidene malen een reset gedaan door alle stekkers uit te trekken
De app op mijn tablet met proximus in nog altijd niet compatibel met de software op mijn tv bv programmas op nemen
Gtjes
Patoe

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 504 reacties
  • 31 augustus 2017
Ik heb het nagevraagd, het was tijdelijk in testefase maar door te veel problemen voorlopig on hold gezet. Nog even wachten dus.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 november 2017
De uitrol van de decoder V4 is dat een fabeltje of wat is dat.
Kunnen we gratis het laatste type gaan afhalen in een verkooppunt proximus.
Gtjes
Patoe

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2017
patoe Kan je volgende procedure even uitvoeren?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4Dit zou de nieuwste software moeten binnen halen. Let wel op de melding FACR (dit moet verschijnen op het schermpje van de decoder, als dat niet gebeurt, best de procedure nog eens herhalen). Laat zeker even weten of dit gelukt is.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 3 november 2017
Beste LinosD
Het is me gelukt
Ik wist niet dat er ook een grote reset bestond 20 min
Ik deed altijd maar een stroomonderbreking.
Beste dank
Patoe

Martin
  • 34021 reacties
  • 3 november 2017
Dan ben je nog niet veel op het forum geweest 😉 😄