Beantwoord

Decoder V4 nog altijd niet bij mij

  • 30 november 2016
  • 12 reacties
  • 344 Bekeken

Badge
De nieuwe software voor mijn decoder V4 staat er nog steeds NIET op.
De uitrol is toch al voorbij.
Hoe kan ik alsnog de software bekomen ..?
Mijn Proximus Tv op mijn tablet is niet compatibel met mij decoder en Tv

Gtjes

Borry 052301836
icon

Beste antwoord door LinosD 2 november 2017, 16:36

patoe Kan je volgende procedure even uitvoeren?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4Dit zou de nieuwste software moeten binnen halen. Let wel op de melding FACR (dit moet verschijnen op het schermpje van de decoder, als dat niet gebeurt, best de procedure nog eens herhalen). Laat zeker even weten of dit gelukt is.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De nieuwe software op de V4 decoders is nog niet uitgerold.

De Uitrol van deze software is voorzien begin 2017.

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Reputatie 7
Badge +6
De nieuwe software uitrol voor de V4 zou nu voorzien zijn voor het eerste kwartaal van 2017
Ah, bedankt SamuelD!🆒
Badge
Bedankt voor de info!
Van een moeilijke bevalling gesproken.
Gtjes

borry
Badge
Is de uitrol een stille dood gestorven of krijgen we een nieuwe?

Gtjes
Patoe
vraag het eens hoe ver het staat via een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jules, heb je al eens je decoder herstart onlangs? MVG, Wim
Badge
Ja,reeds verscbeidene malen een reset gedaan door alle stekkers uit te trekken
De app op mijn tablet met proximus in nog altijd niet compatibel met de software op mijn tv bv programmas op nemen
Gtjes
Patoe
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het nagevraagd, het was tijdelijk in testefase maar door te veel problemen voorlopig on hold gezet. Nog even wachten dus.
Badge
De uitrol van de decoder V4 is dat een fabeltje of wat is dat.
Kunnen we gratis het laatste type gaan afhalen in een verkooppunt proximus.
Gtjes
Patoe
Reputatie 7
Badge +4
patoe Kan je volgende procedure even uitvoeren?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv4Dit zou de nieuwste software moeten binnen halen. Let wel op de melding FACR (dit moet verschijnen op het schermpje van de decoder, als dat niet gebeurt, best de procedure nog eens herhalen). Laat zeker even weten of dit gelukt is.
Badge
Beste LinosD
Het is me gelukt
Ik wist niet dat er ook een grote reset bestond 20 min
Ik deed altijd maar een stroomonderbreking.
Beste dank
Patoe
Dan ben je nog niet veel op het forum geweest 😉 😄

Reageer