Beantwoord
Decoder V3
Kan er mij iemand helpen ,ik heb een decoder V3 deze heeft al geruime tijd kuren valt regelmatig uit ,of de klank valt weg,opgenomen programma's gooit hij er regelmatig terug zelf af ,het is om er crazy van te worden ,je zit naar een film te kijken en plots niets meer ,mijn vraag is kan ik deze decoder gaan omwisselen in een van de winkels van proximus.graag zo snel mogelijk een antwoord aub.
Beste antwoord door Elsa
Als het een huurdecoder is bel gewoon naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) en leg daar je probleem uit en je krijgt dan een ruilnummer zodanig dat je deze decoder kan gaan omruilen in een Proximus center
je kan ook proberen op de hieronder beschreven manier om te zien of het dan opgelost geraakt.
Probeer het eens op de volgende manier:
- Spanning onderbreken van zowel Bbox modem en decoder
- modem na 20 seconden terug opzetten tot dsl lampje continu brandt en je terug kunt surfen.
- dan decoder opnieuw onder spanning zetten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder -> Klik hier
Bekijk origineelje kan ook proberen op de hieronder beschreven manier om te zien of het dan opgelost geraakt.
Probeer het eens op de volgende manier:
- Spanning onderbreken van zowel Bbox modem en decoder
- modem na 20 seconden terug opzetten tot dsl lampje continu brandt en je terug kunt surfen.
- dan decoder opnieuw onder spanning zetten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder -> Klik hier
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.