Decoder staat 'smorgens nog steeds te draaien

  • 10 March 2011
  • 2 reacties
  • 921 Bekeken

Al voorgehad? De decoder is aan het opnemen op het ogenblik dat je gaat slapen (en je dus de decoder hebt uitgeschakeld) en de volgende morgen staat het ding nog te draaien terwijl de opnametijd al lang voorbij is?

Soms blijft de decoder de ganse nacht doordraaien en soms niet ....

Na veel ergenis ben ik erachter gekomen wanneer het verkeerd gaat: Blijkbaar kan de decoder geen 2 HD zenders tegelijkertijd aan. Neem je een HD programma op terwijl je naar een HD zender kijkt en schakel je dan de decoder uit dan verschijnt eventjes REC en ogenblikkelijk daarna het kanaal waar je naar keek op de diplay van de decoder. Ik heb dit fenomeen thuis maar heb het daarnet ook getest in een Belgacom winkel. Al eens gemeld maar het antwoord van support kan je al raden neem ik aan ....

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Nu je het zegt. Heb dat ook eens vastgesteld (dat niet REC, maar de zendernummer samen met het rode opnamelichtje te zien was). Er staan dan 2 HD-stream open. Maar niets belet je om hem op een SD-zender te zetten voor het uitschakelen natuurlijk.
Nog een bug die er maar niet uit geraakt... De verwachtingen voor de "grote update" zijn hoog.

Reageer