Beantwoord
Decoder Proximus tv loopt geregeld vast
De laatste tijd loopt mijn decoder generatie 3 geregeld komplete vast. Ook wordt hij verschrikkelijk traag. Enige manier om hem los te krijgen is een hard reset. Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen. Wat te doen?
Beste antwoord door Wim
Normaal gezien krijg je thuis een brief met instructies. Je moet naar de website gaan van Bpost met een speciale login en daar aanduiden wanneer je je decoder wenst te ontvangen. Bij de switch komt normaal gezien geen technieker aan huis. De installatie van de nieuwe decoder is vrij simpel. Uiteraard is er een korte handleiding bij en kun je steeds bellen naar een speciaal nummer voor hulp.
De termijn kan ik niet exact zeggen: alle V3b decoders worden vervangen, en dat zijn er heel wat. Tegen half dit jaar moet heel de operatie rond zijn.
Indien je teveel problemen ondervindt met je huidige decoder en nog geen omruilingsbrief hebt ontvangen, raad ik je aan eens je licht te gaan opsteken in een van onze Proximus shops, waar ze je zeker verder kunnen helpen.
Mvg,
Wim
De termijn kan ik niet exact zeggen: alle V3b decoders worden vervangen, en dat zijn er heel wat. Tegen half dit jaar moet heel de operatie rond zijn.
Indien je teveel problemen ondervindt met je huidige decoder en nog geen omruilingsbrief hebt ontvangen, raad ik je aan eens je licht te gaan opsteken in een van onze Proximus shops, waar ze je zeker verder kunnen helpen.
Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.