decoder out

  • 15 May 2011
  • 6 reacties
  • 2213 Bekeken

als ik de decoder aanzet beginnen alle lichtjes te flikkeren en komt er op Fhdd..........

Kan hierdoor al een paar dagen géén belgacom tv meer bezien. Heb de decoder al eens een dag laten afstaan, uit het stopcontact. Nog altijd hetzelfde probleem

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3
bellen naar 080022700 -- tot 22uur

dat is de enige oplossing.
als je decoder afgezet hebt en terug aanzet is het logisch dat op bepaald moment alle lichtjes fkes flikkeren en ook dat er Fhdd opkomt. uiteindelijk moet hij dan wel opstarten, als hij dat niet doet heb je een probleem

ik zal mijn V3 hier eens opstarten:
scherm Software update
op decoder zie je P100 etc
af en toe zwart scherm
er verschijnt 0: IP op decoder
dan FHdd en alle lichtjes knipperen
dan verschijnt er Welkom Belgacom TV
en daarna heb je beeld

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ja Xenne, met de nieuwe interface nà 2 à 3 minuten, maar je kunt dan voorlopig alleen kijken en zappen, geen TV-gids of opnames of menu gedienen. Dat kan eeerst zo'n 9 à 12 minuten later. En dat enkel als je decoder écht zonder stroom hebt gezet. Maar JP gaf niet écht aan of dat zo was, en of hij uit standby kwam. Lijkt me toch niet normaal.
als je de decoder gewoon aanzet en je hebt die kerstboom dan zal er wel iets fout zitten... en als een reset dat niet oplost kan je nog een harde reset proberen. en als dat niet helpt zal het de 0800 22 700 worden inderdaad

mvg
Ik had ook pproblemen met men decoder maar heb direct gebeld en hebben ze een technieker gestuurd, dan is er een ploeg gekomen en die hebben de leidingen nagekeken en een deel vervangen, nu is het inorde hoop ik. Denk dat het probleem van Belgacom is dat de meeste leidingen oud en aan vervanging toe.Wenkbrauw ophalen
Beste jp .7505

Ik denk, net als Frank, dat de snelste oplossing voor jou bellen is naar de technische helpdesk van Belgacom. Elke dag bereikbaar tot 22u, ook in het weekend: Gratis nummer: 0800.22.700.

Daar kunnen ze vaststellen wat er exact aan de hand is en direct actie ondernemen.

MVG,

Eva van Belgacom

Reageer