Beantwoord

Decoder neemt constant op.

  • 17 April 2016
  • 9 reacties
  • 311 Bekeken

De decoder van mijn ouders lijkt constant fragmenten op te nemen.
Het rode 'REC' lichtje is constant aan.
De fragmenten zijn onbekijkbaar -> 1 sec zwart beeld en terug naar het opnameoverzicht.
Soms bijvoorbeeld 700 opnames van die aard.
De fragmenten zijn volgens de beschrijving 3 of 4 minuten lang.
Bij manuele opnames staat er een hele lijst van zogenaamde opnames van een uur en deze loopt tot in mei.

Herstarten helpt niet, software update herinstall ook niet. Ja, voor enkele minuten.
Soms reageert de decoder ook niet of traag op input van de afstandbediening of knoppen op het toestel zelf.
Lijncheck ook maar gedaan -> ok.

Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door ThomasP 19 April 2016, 09:50

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Is dat een V3 decoder dat uw ouders heeft? Zo ja, dan verwondert het mij niet want dat is een probleem decoder en normaal zouden uw ouders daarvan een bericht krijgen dat ze een nieuwe decoder krijgen, in afwachting kan je die decoder eens herstarten desnoods met een factory reset en als dat allemaal niet helpt dan naar de klantendienst of de technische dienst bellen.
Reputatie 7
Badge +1
Dat lijkt inderdaad typisch voor een V3-decoder, maar er zijn ook mensen waar die nog goed werkt, maar die gebruiken de opnamemogelijkheid eerder zelden denk ik.
Het is een V4.
Factory reset heb ik ook al eens geprobeerd.
Reputatie 6
Badge +2
In dat geval naar de technische dienst of klantendienst bellen maar ik vrees dat die decoder dan zijn beste tijd heeft gehad.
Technische helpdesk kan je bereiken op gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +4
Als je me je vast lijnnr of klantennr kan doorgeven via een prive bericht kan ik dit wel voor je nakijken

Mvg

Jonathan
@Jonathandr

Ik kan u blijkbaar geen berichten sturen. Bij andere users zie ik een 'stuur bericht' knop op de profielpagina, maar bij u ontbreekt deze.
Je moet die sturen naar -> Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb net je PM beantwoord. Na wat checkt lijkt dit probleem op je decoder zelf te zitten en is een omruiling dus aangeraden.

Reageer