Decoder last van warmte ?

  • 23 July 2013
  • 5 reacties
  • 1426 Bekeken

Badge

Het is na een volledige maand goed gaan, gisteren weer de mist ingegaan met BGC-TV.





Telkens je ongevbeer een uurtje TV aan't kijken bent, loopt de decoder vast, je krijgt dan stilstaand beeld, of zwart beeld, of een scherm vol blokjes. Eén keer stond het beeld op teletekst, ik kon toen wel van zender veranderen, maar kon teletekst niet uitschakelen. Meestal is er geen enkele reactie op handelingen van de afstandsbediening of de knoppen op de decoder zelf.





Oplossing voor 1 uurtje, decoder uitschakelen en heropstarten.





Hoe meer handelingen je deed, hoe sneller hij vastliep, bij nu en dan zappen ging het sneller dan wanneer je constant dezelfde zender bleef bekijken.


Ik vroeg me af, heeft mijn bcg-decoder last van de warmte in huis (ca 25°C)





Maar hoedanook, met warm weer in't vooruitzicht zie ik 't niet zitten om weer eens dagenlang problemen te hebben met m'n tv.


Ik wil dat mijn digitale tv werkt, altijd, daar betaal ik ook voor !

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1


vraag is of het met PVR of nPVR-opnames was...maar ja, dat zal dan wel blijken met de nieuwe decoder he. Hopelijk loopt het allemaal goed af.

Reputatie 7
Badge +1


De laatste Charlesversie 2.2.7.58 werkt al een paar maanden zeer behoorlijk en stabiel op mijn V4, en ik gebruik zowat alle opties. PVR opnemen, PVR serieopnames, nPVR opnames programmeren zowel vanop decoder als online. Steeds goede uitwisseling van gegevens tussen onlinelijst v. geprogr. opnames, en die van de decoder. Alles vlot afspeelbaar. Dus ik klaag niet meer al was dat ooit anders. Wel afgelopen series uit de lijst van gepr. opnames wissen, want die blijven daar staan en kunnen in mijn ervaring bij opeenstapeling voor serieuze problemen zorgen.

Reputatie 7
Badge +1


Ik dacht dat die maar voor october was?? nog niks van gehoord...pushen met een FacR of wachten? Deze week al een gedaan maar nog steeds die van april. Maar ja, 't is nog< maar vanaf 1.08.13 ...vraag is weeral: wat is er verbeterd?

Reputatie 7
Badge +1


Ik had geen problemen meer daddy, dus vraag me af waarom. Maar geleidelijk aan zullen ze die toch bij iedereen met een V4 pushen.

Reputatie 7
Badge +1


Vermits momenteel alles goed draait, ga ik niet zomaar voor de lol de nieuwste versie forceren. We zien wel.Ik vind het wel nog altijd raar, dat de V4 uit het aanbod werd gehaald en niet de V3...Met de hardware is vlgs mij niks mis. Er waren enkel wat (??) softwareproblemen.

Reageer