Beantwoord

Decoder kopen?

  • 22 April 2016
  • 8 reacties
  • 6756 Bekeken

Waarom kan men de nieuwe decoder niet kopen????Degene die ik nu heb was toen wel te koop...Op één jaar huur heeft men reeds 96 ,Euro besteed.
Kan men in december deze decoder nog gaan afhalen in de winkel om te huren ???(voor 1/1/2017)
icon

Beste antwoord door Elsa 22 April 2016, 14:37

Bekijk origineel

8 reacties

Dat is inderdaad een beslissing die P⌘ genomen heeft om enkel nog de decoder te verhuren.
Een decoder kan je in een proximus winkel op elk moment die je zelf wilt gaan halen om te huren.
NB: indien je het over een gekochte v3 of v3b hebt dan kan je alles te weten komen hier op de prox site
daarvoor krijg je eerst een brief van Proximus om die te kunnen vervangen door een v5-compact, en die brieven zijn ze nu onlangs vollop aan het versturen

▬►voor gekochte V3/v3b decoder
▬ impact op je factuur: Je hebt ingetekend om je decoder te vervangen via bpost en geniet zo van 1 jaar gratis huur.
Na deze termijn zal € 8/maand aangerekend worden indien het je eerste decoder is.
Als je een Pack Comfort of Maxi hebt kost de 2de of 3de decoder € 5/maand.
▬ Voor aangekochte v3 v3b decoder wordt via de procedure uitgelegd in de brief zal de decoder omgewisseld worden naar ons nieuwste model.
Aangezien we de oude modellen niet meer verkopen stellen we je een jaar gratis huur van het nieuwste model voor, aangezien die ook niet meer kunnen aangekocht worden.
Je oude decoder blijft werken tot 31/1/2017 : zie ook ->
De V3 zal geen cloudpvr software versie krijgen aangezien die in phaseout zit.
▬ Opgelet:
Wanneer je je decoder vervangt, gaan je opnames helaas verloren.
De programma's die zijn opgenomen met de optie 'Beschikbaar gedurende 60 dagen' blijven echter toegankelijk op je nieuwe decoder.
Maak het dus gezellig en profiteer ervan om de programma's op je harde schijf nog te bekijken vóór je je nieuwe decoder ontvangt.
wees blij !! Ik heb de onze nu in 4 maanden tijd 4 keer om moeten ruilen !
Anders was is massa's meer geld kwijt geweest...

Mijn draadloos probleem (elke 15 minuten vielen we zonder internet) is EUREKA opgelost !!!

Ander merk van BBOX3.

We zijn u al meer dan 24u in orde !

Heeft wel bloed/zweet en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wachtijd en 200 keer alles opnieuw uitleggengekost, maar : WE ZIJN ER HALLELUJAH

Er zijn 2 Bbox- 3's

1- Sagem
2- Technicolor

Bij ons is het signaal van de technicolr meer dan 2 keer zo sterk als de vorige 3 Sagem's.

http://wp.me/P47XiJ-6g
Dan moeten het toch maar de laatste versies van de sagem bbox3 zijn dat er iets mee verkeerd loopt want de meesten (zie maar op het Userbase forum) willen juist een sagemcom (en ruilen de technicolor om met een sagemcom) omdat ze daar hun lijnkarakteristieken kunnen uitlezen met het sagem tool wat niet kan met Technicolor.
En nog niemand horen zeggen dat ze spijt hadden van door voor een sagemcom te kiezen !
Wat betekent bovenstaand voor wie een decoder V4 gekocht heeft? Moeten deze ook ingeruild worden voor een V5 model voor 1.01.2017?
Reputatie 7
Badge +6
Neen hoor, hun hardware is nog modern genoeg om de nieuwe software aan te kunnen volgens de Proximus medewerkers. Aan die nieuwe software wordt nog gewerkt.
Zie de commentaar van support medewerker ThomasP:
nl.forum.proximus.be/tv-installatie-configuratie-7/problemen-v4-decoders-laatste-interface-sw-versie-leon-batch2-2-1520026-33802?sort=dateline.desc#comments
neen die voldoen nog, er komt pas vanaf oktober een nieuwe NTE software update voor de V4

Edit:21:46
Dat hoop ik marleen 😉
Reputatie 7
Badge +6
We leven hier constant in hoop, hé? ;-)))))
We zouden inderdaad het spreekwoord "hoop doet leven" best veranderen in "Proximus doet leven" want er is altijd leven in de proximus brouwerij :-))))

Reageer