gisterenavond plots geen tv meer. kan gebeuren, ik ben het daar volledig mee eens.
support telefonisch gecontacteerd rond 18.30u en 3 uur later na allerhande tests te doen, werd beslist om mij een nieuwe decoder te bezorgen.
wat ik heel jammer vind is dat alles wat opgenomen werd, verloren zal gaan. en wat nog erger is, is dat het 2 dagen duurt vooraleer ik een nieuwe decoder kan gaan halen. waarom niet vandaag één afhalen in een proximuswinkel? neen, blijkbaar wordt die opgestuurd naar een afhaalpunt naar keuze.
wij betalen correct, ik verwacht dan ook een goede en snelle service!
Beantwoord
Decoder kapot
Beste antwoord door jourik
gisterenavond een technieker van proximus op bezoek geweest bij ons.
terug tv 🙂 terug internet :)
er werd nog een nieuwe modem geïnstalleerd en ipv die witte bakjes (die geven een verkeerd signaal door) werden vervangen door een wifi-bakje.
Bekijk origineelterug tv 🙂 terug internet :)
er werd nog een nieuwe modem geïnstalleerd en ipv die witte bakjes (die geven een verkeerd signaal door) werden vervangen door een wifi-bakje.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.