Beantwoord

Decoder in Maxi pack

  • 17 May 2016
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Als een pack Maxi neemt (TV-internet-telefonie) is de huurprijs van de decoder inbegrepen veronderstel ik. Ik lees hier dat het huren van een decoder het eerste jaar gratis is. Wordt dit van de prijs van het pakket in mindering gebracht, of komt er na een jaar een meerprijs voor de huur?
Kan men ook een decoder kopen? Wat is dan de prijs van een pack maxi?
icon

Beste antwoord door Marleen 17 May 2016, 20:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dat jaar gratis huur is wel voor de vervanging van een indertijd gekochte V3 decoder van bestaande klanten, die nu moet vervangen worden omdat hij niet langer compatibel zal zijn met de nieuwe Proximus TV hardware en software.
Dat jaar gratis huur is hier dus niet van toepassing..
Als u een Maxi Pack neemt, zoals u hierboven vermeldt, is de huur van de decoder, een V5c, nl. € 8, inbegrepen in het abo. Het is niet langer mogelijk een decoder te kopen.
Een Maxi Pack met TV -internet-vaste lijn kost: € 74,95.
Zie ook:
www.proximus.be/nl/id_cr_packmsub/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/pack-internet-digitale-tv-telefoon-gsm-comfort-maxi.html

Daar kan u ook uw pack aanpassen aan uw wensen.
@Ingrid,
Hier kan je zelf je pack samenstellen en dan zie je na het aanklikken van je gewenste opties wat het kost
=> http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi
eerste decoder kost 8€/mnd aan huur (inbegrepen in de aangeduide packprijs) en voor de eventuele 2de en 3de decoder komt er 5€/mnd bij als huur. Dit als je lijnsnelheid meerdere decoders toelaat => hier na te trekken
=> http://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/televisie/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html
Bij nieuwe contracten wordt een V5-compact geleverd waar alle opnames gebeuren in de cloud (op de servers van Proximus)
voor een duur 60 dagen en indien gewenst aan te passen naar lange termijn opslag voor 36 maanden maar dan wel een max van een totaal van 50 uur aan lange termijn opnames.
Proximus gaat die tijd van één uur editeren moeten inkorten ;-))))

Reageer