Beantwoord

Decoder huren of kopen?

  • 9 April 2016
  • 5 reacties
  • 1745 Bekeken

Hallo,
Ik zou graag jullie mening eens horen wat ik het beste doe vermits binnekort de oude decorders niet meer gaan werken weet ik niet wat ik het beste doe
één docorder huren of een kopen ?
Weet iemand de prijs om één decorder te kopen ?

groetjes Bart
icon

Beste antwoord door Marleen 9 April 2016, 16:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Normaal worden er geen decoders meer verkocht, alleen verhuurd. Dat is dan meestal de V5 compact, hoewel dat uitzonderlijk nog wel eens een V5 met harde schijf wordt
Voor de decoder voor 1 TV bedraagt de huurprijs 8 € (inbegrepen in de prijs van het Pack), voor een tweede TV nog 5 € enz. (in Pack nog altijd, wel te verstaan, anders blijftt het 8 €).

Voor klanten met een aangekochte V3 wordt een speciale actie voorzien, waarbij ze ook hun decoder kunnen inruilen en 12 maanden geen huur moeten betalen.


MVG
ok dank u wel
Reputatie 7
Badge +6
Alle informatie over het vervangen van gehuurde en gekochte V3 decoders kan je trouwens ook hier terugvinden:

- gratis vervangen van je gehuurde V3 decoder:

www.proximus.be/nl/id_cr_decoderv3_faq/particulieren/r-orp/cr-decoderv3-faq.html

- vervanging van je gekochte V3 decoder met 1 jaar gratis huur:

www.proximus.be/nl/id_cr_decoderv3_swap/particulieren/producten/r-orphans/vervang-je-decoder.html

MVG
Verder nog ter info:
-> Brief Proximus om decoder om te ruilen
-> proximus-vervangt-400000-oude-v3-decoders
-> Update 18/03/16: Ter aanvulling in verband met gratis vervanging V3/V3b decoders:
Reputatie 7
Badge +3
Beste bart_0131,

Zoals Marleen al aanhaalde worden er geen decoders meer verkocht, alleen verhuurd. Dat is dan normaal de V5 compact, hoewel er ook nog wel eens uitzonderlijk een V5 met harde schijf geleverd wordt als deze nog voorradig is.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer