Skip to main content
Is het mogelijk om je decoder tijdelijk mee te nemen naar een ander adres (waar ook Proximus aanwezig is) om daar je opnames te bekijken? Bv als je een weekendje naar zee gaat ofzo.

Ik weet dat het alleszins mogelijk is via je tablet je nPVR opnames te bekijken (toch van bepaalde zenders), maar is het ook mogelijk door gewoon je decoder mee te nemen? Vooral dan voor de opnames die zich op de interne HD bevinden (want die zijn via een tablet niet te bekijken).

Mvg,

Christophe
ik heb dit ook al geprobeerd maar het lukte in ieder geval niet bij mij, ik heb natuurlijk het telefoonnummer moeten ingeven van bij mij thuis waaraan de decoder gekoppeld is.
En wat lukte er dan niet wanneer je dit geprobeerd hebt? nPVR opnames bekijken? Opnames op de interne HD? Of start hij zelfs niet eens op?

En waar moest je je tel nr ingeven? Wat dat heb ik nog nooit moeten doen bij mijn decoder.
opnames kan je zeker niet bekijken als die niet aan een bbox hangt die met netwerk verbonden is
Dat weet ik. Daarom dat ik in mijn originele vraag ook expliciet vermelde dat op het andere adres ook Proximus TV aanwezig is 😉
wel dat was ook hetgeen ik geprobeerd heb op een ander adres waar proximus aanwezig was maar de decoder gaf geen TV signaal uit dan heb ik een factory reset gedaan en werd mij een telefoonnummer gevraagd waar ik het nummer van thuis ingevoerd heb aangezien de decoder (MAC adres) gekoppeld is met dit telefoonnummer, maar te vergeefs ik kreeg hem niet volledig opgestart.

Mss zijn er ander trucen ?

Reageer