Mijn decoder is op 26/12/2017 gecrasht. Hij blijft in de opstart-cyclus en waarschijnlijk is de harde schijf gecrasht, wel 10 keer hergeprobeerd. Niet gebeld, maar zo spoedig mogelijk naar Belgacom winkel(28/12). Daar besteld en 's anderendaags zou die geleverd worden.
Nu blijkt dat decoder pas op 03/01 geleverd zal worden.
Ik begrijp niet waarom ze in de winkel geen decoder kunnen meegeven aan professionele klanten. Waarvoor dienen die winkels dan nog? Is er een andere en vluggere manier, zonder een uur aan de telefoon te hangen?
Beantwoord
Decoder
Beste antwoord door Jean-PaulS
Beste,
Ik heb een afspraak gemaakt voor deze namiddag om terplaatse te laten nakijken. Kan je via een privé bericht je naam en GSM nummer nog even doorsturen? Via deze link aub
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-Paul
Bekijk origineelIk heb een afspraak gemaakt voor deze namiddag om terplaatse te laten nakijken. Kan je via een privé bericht je naam en GSM nummer nog even doorsturen? Via deze link aub
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,
Jean-Paul
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.