Beantwoord

Decoder

  • 30 december 2017
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

Mijn decoder is op 26/12/2017 gecrasht. Hij blijft in de opstart-cyclus en waarschijnlijk is de harde schijf gecrasht, wel 10 keer hergeprobeerd. Niet gebeld, maar zo spoedig mogelijk naar Belgacom winkel(28/12). Daar besteld en 's anderendaags zou die geleverd worden.
Nu blijkt dat decoder pas op 03/01 geleverd zal worden.
Ik begrijp niet waarom ze in de winkel geen decoder kunnen meegeven aan professionele klanten. Waarvoor dienen die winkels dan nog? Is er een andere en vluggere manier, zonder een uur aan de telefoon te hangen?
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 30 december 2017, 10:30

Beste,



Ik heb een afspraak gemaakt voor deze namiddag om terplaatse te laten nakijken. Kan je via een privé bericht je naam en GSM nummer nog even doorsturen? Via deze link aub



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Groeten,



Jean-Paul
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Totaal onbegrijpelijk dat proximus hun uitgebreid winkelnetwerk niet langer als klantendienst wenst te gebruiken.

Jammer genoeg wordt proximus klantonvriendelijker met de dag.... (=Management) Medewerkers zijn klantvriendelijk maar het topmanagement heeft zo'n erge kortetermijn visie... Pfff
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

Ik heb een afspraak gemaakt voor deze namiddag om terplaatse te laten nakijken. Kan je via een privé bericht je naam en GSM nummer nog even doorsturen? Via deze link aub

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul

Reageer