Vraag

Decoder

  • 5 July 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Het is reeds 16 dagen geleden dat ik een dossiernummer gekregen heb 29766449,maar is daar nog geen oplossing voor gevonden en niemand heeft contact opgenomen met mij
Op factuur moet ik twee decoders betalen,maar ik heb er maar een in bezit Klantnummer 608269612
factuurnummer 6736913784
Mijn eerste decoder was stuk en heb deze in winkel op Meir binnen gedaan en daar een compact gekregen,is die oude dan nog niet afgeschreven en moet ik daarom er twee betalen
Ik heb nooit mijn factuur nagezien omdat ik dacht dat alles correct geschiede en heb nu opgemerkt dat ik al meer dan een jaar twee decoders heb betaald
Ik hoop op een snelle oplossing voor dit probleem want binnen 12 dagen krijg ik terug een factuur waar ik weer teveel voor betaal
Groetjes

Marina

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je moet altijd iedere keer uw factuur nazien, met dat niet te doen heb je dat 1 jaar laten aanslepen.
Als ik u was zou ik de klantendienst telefonisch contacteren naar nr 0800 22 800.
Reputatie 6
Badge +3
Dit dossier wordt inderdaad momenteel nog behandeld. De dossier beheerder neemt zo spoedig mogelijk contact met jouw op via het nummer 0526101. Mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Lorentz.

Reageer