Beantwoord

Deactiveren van optie Daily Travel Passport

  • 10 November 2016
  • 4 reacties
  • 1061 Bekeken

Hoe kan ik de optie daily travel passport deactiveren?
Ik heb dit nu gebruikt in het buitenland en vind dit veel te veel geld voor het geen ik maar gebruik. Zodra je 1 SMS stuurt of een korte telefoon doet wordt dit geactiveerd en betaal je het volledige bedrag. Ik stuur op een dag in het buitenland amper 5 SMS'en en bel ik kort tot niet. Deze optie kost mij meer geld dan de gewone bedragen.
Ik vind op my proximus geen mogelijkheid om die optie uit te schakelen.

Met vriendelijke groeten
Ewout
icon

Beste antwoord door wwilliamm 10 November 2016, 21:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ga naar My Proximus, klik op GSM nummers, klik daarna op je nummer en je ziet daarnaast opties staan, daar staat het tussen.
Ga naar My Proximus, klik op GSM nummers, klik daarna op je nummer en je ziet daarnaast opties staan, daar staat het tussen.Ik heb een Pay&Go card dus mijn gsm staat niet tussen de opties op MyProximus. Hoe deactiveer ik Daily Travel Passport nu ? Op een Proximuspagina stond dat je dan een sms 'STOP' naar 8990 moest sturen maar dat hielp niet.
Reputatie 2
Badge
Beste is dat je belt naar 080022800, en zo je optie daily travel passport laten deactiveren.
Alleen werkt dat niet als je reeds in het buitenland zit. En als je het via wifi en de app wilt doen lukt het ook niet, daar is het een bolletje dat je niet kan uitvinken.

Reageer