Beantwoord

De "O" is weg van Proximus

  • 15 August 2016
  • 9 reacties
  • 396 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
De "O" van Proximus hier op het forum is verdwenen, bij jullie ook ?


icon

Beste antwoord door Marleen 15 August 2016, 20:54

Bekijk origineel

9 reacties

't is toch erg hé tegenwoordig met al die besparingen :-)))
Als ze dan toch aan het besparen zijn is voor mij ⌘ voldoende 😃
Reputatie 4
Badge +2
't is toch erg hé tegenwoordig met al die besparingen :-)))

LOL ja
Reputatie 7
Badge +6
Het is een actie bij verschillende bedrijven: ook Coca Cola en Brussels Airport o.a.. Het zou gaan om een actie i.v.m. bloedgeven, want de ontbrekende letters in de logo's van de firma's die aan de actie deelnemen zijn allemaal die van bloedgroepen waaraan nu een grote nood is. Dat is tenminste de verklaring van de VRT. Voorlopig wordt er wel nog geen officiële verklaring voor gegeven.
O dat is wel een prachtig initiatief.

Reputatie 7
Badge +6
A ja, dat is zeker.
zie ook: www.cocacola.be/nl/home/
www.brusselsairport.be/nl
Origineel die reclame campagne om bloed te geven.

Maar hebben 1 ding vergeten de juiste info er over. Ga nu PX nemen als voorbeeld.
De "O" van Proximus hier op het forum is verdwenen ik zie dat en andere lezers ook.

Maar waarom weten wij niet, als klant denk je al zal een software probleem zijn.
Zet dan een pop up dat het gaat over bloed geven PX.

Vind het een zeer slechte reclame van het rode kruis er zijn letters weg (PX frisdranken enz...) maar er is nergens uitleg te vinden waarom.

Ik persoonlijk heb gisteren pas op het nieuws op één gehoord dat die actie bestond en dat het gaat over bloedgroepen.
Reputatie 7
Badge +6
Origineel die reclame campagne om bloed te geven.
Maar hebben 1 ding vergeten de juiste info er over. Ga nu PX nemen als voorbeeld.
De "O" van Proximus hier op het forum is verdwenen ik zie dat en andere lezers ook.
Maar waarom weten wij niet, als klant denk je al zal een software probleem zijn.
Zet dan een pop up dat het gaat over bloed geven PX.
Vind het een zeer slechte reclame van het rode kruis er zijn letters weg (PX frisdranken enz...) maar er is nergens uitleg te vinden waarom.
Ik persoonlijk heb gisteren pas op het nieuws op één gehoord dat die actie bestond en dat het gaat over bloedgroepen.

Patrick,
De campagne slaat juist wél aan, en krijgt vanuit allerlei hoeken positieve kritieken. Het Rode Kruis verzocht de deelnemende bedrijven de geheimhouding te verzekeren tot 16 augustus, vandaag dus. Het Rode Kruis ging zelf met een mededeling naar buiten komen.
Zie ook:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160815_02425892
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2742418
Ons persbericht

Groeten,
Wim
Tof heb 20 jaar bloed gegeven maar door de ziekte mag ik niet meer.
Dus mensen om de drie maand 30 minuten om je medemens te helpen, doe het kost je geen geld.

Je weet niet waar je bloed naar toe gaat, maar je help wel mensen die het nodig hebben.

grtt
Reputatie 1
http://www.rodekruis.be/missingtype-home/ 😉

Reageer