Beantwoord

De nieuwe app "MyProximus app" werkt niet op mijn smartphone

  • 13 December 2017
  • 6 reacties
  • 1640 Bekeken

Beste,

3 weken geleden heb ik de nieuwe de nieuwe app "My proximus app" op mijn smartphone geplaatst.
De smartphone is een Samsung Galaxy A3. Ik heb deze begin dit jaar in de proximus winkel aangekocht.
Hierna werkte mijn app niet meer. Ik zie alleen een cirkeltje dat ronddraait.

Vriendelijke Groeten.
icon

Beste antwoord door thierryvdm 15 December 2017, 13:11

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb ook voortdurend problemen met de nieuwe MyProximus app op mijn iPhone 6S.
Eerst lukte het niet meer om aan te melden. Aanmelding gebeurde niet automatisch meer.
Na herhaaldelijk proberen (dagenlang herproberen) lukte het dan plots wél om handmatig aan te melden, en kon ik enkele dagen weer perfect mijn verbruik volgen, zoals vanouds in de vorige app.
Sinds een 2-tal weken ben ik wel aangemeld, maar is "Opnieuw proberen" echter de enige melding die ik voortdurend blijf krijgen.
App herinstalleren haalt niks uit.
Door alle voorgaande verbindingsproblemen dacht ik dat afmelden en terug manueel aanmelden misschien zou kunnen helpen, maar ik vind echter niet hoe ik zou kunnen afmelden. Aanmelding gebeurt steeds automatisch (wat ok is, als ook al de rest zou werken).
Ik heb dit probleem al meerdere keren gemeld via de app zelf. Ook onze telefonie-partner heeft al een case gelanceerd, maar ik blijf zonder oplossing achter...
Hopelijk boek ik via deze weg meer succes.
Reputatie 7
Badge +4
Thierry,

Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd, blijft het probleem nadien? verbind je via wifi of 3g?

Rikkiwa,

Kan je je netwerkinstellingen eens resetten van je iphone (instellingen - algemeen - stel opnieuw in) en daarna nog eens testen? Je zal nadien je wifi wachtwoord opnieuw moeten instellen op je gsm. Al je daarna nog problemen hebt, stuur je dan j gsm nummer in een privé bericht naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) en vermeld er ook even bij of je pogingen via 3g of wifi zijn?

Groeten
Reputatie 7
Badge +4
hi, heb je de app al even opnieuw geinstalleerd ? (verwijderen en opnieuw downloaden)
Beste,

Het eerste wat we gedaan hebben is de app verwijderd en dan terug geinstalleerd.
De problemen zijn zowel op Wifi als 3G of 4G.
Heb je nog suggesties??
Beste,

Ik heb met een andere account geprobeerd en deze werkte wel. Dus aan de app was er niets.
Ik heb dan de niet werkende account eraf genomen en terug aangemaakt en nu werkt alles terug.
Misschien een hint voor personen die ook deze problemen hebben.

Mvg Thierryvdm.
Mijn gsm meldt automatisch aan via 4G adhv het eraan gekoppelde nummer. Geen idee hoe ik dan zou kunnen afmelden, om daarna opnieuw aan te melden.
Kan je dat even toelichten, Thierry ?

Reageer