Beantwoord

De capaciteit voor standaardbewaring is overschreden

  • 22 November 2017
  • 6 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Op de app. voor Android op mijn tablet en smartphone krijg ik volgende boodschap als ik naar mijn opnames ga:
De capaciteit voor standaardbewaring is overschreden. Gelieve enkele opnames te wissen. Indien niet zal Proximus uw oudste opnames automatisch beginnen wissen.
Ik krijg die melding niet op TV en ook niet op de app. op mijn I-pad. Op mijn laptop staat een Windows app. en daar komt de melding ook niet.
IK heb 100% vrij op korte termijn en 27% vrij op lange termijn. Ik zie dus niet in waar die "standaardbewaring" zou kunnen zitten. Hier een schreenshot van de tablet met Android.

icon

Beste antwoord door ThomasP 28 November 2017, 16:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Geen reactie
Reputatie 7
Badge +3
Die tekst klopt toch niet helemaal, hé. Misschien toch eens nakijken?
--------------
Waarom eigenlijk niet ineens alles op lange termijn bewaren? Dat is toch veel gemakkelijker voor de klant. Nu moet ik telkens alles nakijken en veranderen van bewaartijd.
Iets om eens te bespreken in een volgende vergadering?
dan gaan ze toch alles 3 jaar op hun servers moeten bewaren en mss is het probleem dan van genoeg capaciteit te hebben op deze servers, want nu is lange termijn beperkt, als iedereen alles op lange termijn wilt bewaren zullen ze vlug deze capaciteit overschrijden, of zie ik het verkeerd.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Elma, heb je deze melding nog steeds?
Je zou deze inderdaad niet mogen krijgen. Houd me op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb intussen al even nagekeken en de melding die je krijgt op de app is inderdaad foutief. Ons TV team is ervan op de hoogte en werkt aan een oplossing. Bij een volgende update zal dit dus opgelost zijn. Je mag deze melding dus momenteel negeren.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt Thomas. Het is alleen op de GSM en tablet van mijn man, dat ik die boodschap krijg. Ik denk dat ik ze al "nooit meer tonen" gedaan heb op de apps die ik op de verschillende toestellen gebruik.

Reageer