Beantwoord

Datum 1ste Factuur bij nieuwe klant

  • 27 June 2016
  • 5 reacties
  • 494 Bekeken

Goedemiddag!

Weet er iemand wanneer je precies (datum) jouw eerste factuur krijgt? Als je op 16/06 nieuwe klant geworden bent.

Groetjes
Shana
icon

Beste antwoord door tina.b 27 June 2016, 13:39

Bekijk origineel

5 reacties

Ik ontvang ze altijd maandelijks zoiets na de 15de
Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Welkom bij Proximus.
Een eerste factuur kan wel eens wat later komen.
Heb je bij je welkomstbrief geen code meegekregen voor het aanmaken van een MyProximus account waar je alles over je abonnement en je factuur kan beheren? Zo niet dan staat die code zeker op je eerste factuur.
Normaal loopt de facturatieperiode van de eerste tot de laatste van de maand. Aangezien jouw aansluiting in het midden van de maand valt kan de eerste facturering over een iets langere of een iets kortere periode lopen.
Hier vind je ondertussen al een link met alle informatie over je factuur.(Dan kan je alvast even 'oefenen') ;-)
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_explain/particuliere/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/een-woordje-uitleg-bij-uw-factuur.html
Daarna zullen de facturen altijd min of meer op de zelfde datum van elke maand komen.
MVG
Reputatie 7
Badge +3
Het spijt me, Shana, daar kan ik niet op antwoorden.

Vanaf de eerste factuur weet je wel wat je maandelijkse facturatiedatum gaat zijn.

Dus graag nog even geduld.

Groetjes

Tina
Reputatie 7
Badge +3
ja, Elsa, maar de facturatie van onze klanten is heel verspreid over een maand...dus je weet pas als de eerste factuur gekomen is, wanneer de andere maandelijks volgen.

dus shana gaat nog even moeten wachten. Maar t zal wel in orde komen.

Groetjes

Tina
Bedankt tina voor de verduidelijking,
dan ben ik inderdaad verkeerd.
ik dacht dat dit nu voor iedereen nu rond de 15de van elka maand kwam ongeacht wanneer je klant geworden was en de eerst factuur alleen, pro rata berekend werd,
groetjes,
Elsa

Reageer