Beantwoord

Datavolume bijkopen

  • 15 June 2017
  • 6 reacties
  • 652 Bekeken

Ik wil voor mijn dochter 500 Mb datavolume bijkopen omdat haar bundel opgebruikt is. Ik dacht: even snel via MyProximus. Maar dat is buiten Proximus gerekend. Eerst was het zoeken naar de knop. Toen ik die gevonden had, bleek er in het keuzemenu op het volgende scherm geen spoor meer te zijn van die mogelijkheid. Een helppagina zei nochtans dat ik de juiste weg gevolgd had. Dan maar proberen te bellen. Ik dacht dat het na 22 uur niet meer zou lukken, maar 0800 22800 bleek tot middernacht open te zijn. Helaas: blijkbaar niet voor mobiele nummers. Bellen vanop de vaste lijn lukt ook al niet: 20 minuten wachtmuziek en dan leuk in het Engels te horen krijgen dat "your call can not be completed", waarna de verbinding verbroken werd. Van dubbele slechte service gesproken. Of driedubbele? Want dan moet je je vervolgens te pletter zoeken naar een mogelijkheid om die slechte service te melden. Zou het niet handig zijn mocht je Proximus kunnen mailen? Of is dat te veel gevraagd van een telecombedrijf?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 June 2017, 12:59

Bekijk origineel

6 reacties

mailen is het wel niet maar je kan wel een privébericht
    aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Verder louter als info:
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Bedankt. Dat is alvast dat.
Reputatie 7
Badge +6
Privé berichten sturen en mailen, wachten op een antwoord dat 'misschien" zal komen, maar allicht ook niet: dikwijls te lezen hier. Zoethoudertjes.: PX: zorg dat de diensten van MyProximus werken, zeker in deze tijden waarin datavolume zo belangrijk is.
Ik vond de keuzemogelijkeid ook niet meer in Myproximus en vorige maand wel nog!
Is het trouwens normaal dat we niet meer toekomen om met ons datavolume ??
Ik doe niets anders dan een halfjaar geleden en toen had ik dat probleem niet .
Ik heb deze morgen ook proberen bellen naar Proximus, na 20 minuten nam er iemand op met gewoon "hallo" en heeft ze terug afgelegd.
Nadien belde ik nog eens en had ik terug een vrouw aan de lijn die me vertelde dat we nu enkel de 500 MB telefonisch kunnen bestellen zodat ze er een beter overzicht over hebben ???? ik zei daarop jullie gaan er op achteruit en dan vertelde ze me dat het maar tijdelijk was, dat er problemen waren ?? volgens haar heeft ze die 500MB geactiveerd maar ik heb nog geen bevestings SMSje gekregen, is dit normaal ? Kan ik ervan uit gaan dat dit in orde is?
En aan Proximus zou ik voorstellen om hun helpdesk misschien een beetje beter op te leiden.
Reputatie 7
Badge +3
@Bert Broens,
Geantwoord via je privébericht.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Badge
Waarom via privé. Kunnen we nu wel of niet data bijkopen voor onze kinderen in in het buitenland die zonder vallen ??

Reageer