Sinds vorige maand heb ik mij mobiel nummer toegevoegd aan mijn duo maxi pack en ondervind ik volgrnde problemen:
- kan opties van mijn mobile abonnement niet meer wijzigen via de proximus app.
- foutieve weergave van mijn mobiel verbruik, 1GB is volgens de app slechts 627,61 MB en 2GB is 1255,23 MB. Dit zou bijna maar de helft van resp. 1GB en 2GB.
- sinds enkele dage kan ik mijn belminuten en dataverbruik ook niet meer raadplegen via de app.
Ben dus totaal niet tevreden sinds de overstap.
Kan iemand zeggen waar dit aan kan liggen? Gr
Bladzijde 1 / 1
Bedoel je de MyProximus app?
Heb je al eens geprobeerd door de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Soms kan dat het probleem oplossen. Je weet zeker al dat je regelmatig eens moet overschakelen op 3/4G opdat de app goed zou werken.
Als dat de problemen niet oplost, zou je misschien morgen, voor het snelste resultaat, de vraag ook eens kunnen stellen op Twitter.
MVG
Heb je al eens geprobeerd door de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Soms kan dat het probleem oplossen. Je weet zeker al dat je regelmatig eens moet overschakelen op 3/4G opdat de app goed zou werken.
Als dat de problemen niet oplost, zou je misschien morgen, voor het snelste resultaat, de vraag ook eens kunnen stellen op Twitter.
MVG
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.