Beantwoord

Dataverbinding in het buitenland

  • 26 December 2015
  • 4 reacties
  • 781 Bekeken

Badge
  • Motivator
  • 58 reacties
Goede middag,
Ik gebruik een Oneplus One met de laatste updates. Wifi werkt perfect in het buitenland (Oostenrijk) maar dataverbinding krijg ik niet aan de praat. (Dataverbinding in België werkt perfect.) Heb al vanalles geprobeerd: apn manueel ingesteld, SIM eruit en erin.
Bellen en SMS'sn gaat ook prima.
Roaming data staat ook aan. Andere provider dan T Mobile A geprobeerd.
Ligt dit aan Proximus of aan de telefoon zelf?
Iemand?
icon

Beste antwoord door BMF 6 January 2016, 11:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Goede middag,
Ik gebruik een Oneplus One met de laatste updates. Wifi werkt perfect in het buitenland (Oostenrijk) maar dataverbinding krijg ik niet aan de praat. (Dataverbinding in België werkt perfect.) Heb al vanalles geprobeerd: apn manueel ingesteld, SIM eruit en erin.
Bellen en SMS'sn gaat ook prima.
Roaming data staat ook aan. Andere provider dan T Mobile A geprobeerd.
Ligt dit aan Proximus of aan de telefoon zelf?
Iemand?


Beste BMF,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr + type gsm)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Alvast excuses voor het ongemak.

U mag dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Met vriendelijke groeten,
Joël
Badge
Beste,
Bedankt alvast maar Proximus heeft het opgelost. Roaming data stond blijkbaar uitgeschakeld in mijn abonnement.
Valt inderdaad nog veel voor, kan je dat dan zelf niet ergens controleren of zelf instellen op MyProximus bijvoorbeeld ?
Badge
Heb ik geprobeerd! Is niet mogelijk! Had wel het "Daily Passport" geactiveerd.