Datasimkaart aanvragen

  • 7 October 2014
  • 17 reacties
  • 256 Bekeken

Vroeger was er een pagina waar je de datasimkaart van 500MB 3G die bij je internetabonnement zit kon aanvragen. Ik heb dat toen niet gebruikt maar zou nu graag mijn datasimkaart aanvragen, en ik kan die pagina nergens meer vinden? Ik kan natuurlijk wel langs een Belgacom center gaan maar dan ben ik weer een uur onderweg. smiley


Iemand een idee of het nog mogelijk is die simkaart te laten verzenden?

17 reacties

waarom niet gewoon eens de vraag stellen via bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


dan kunnen ze die voor u laten opsturen.
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt ook gewoon bellen met 0800 22800 en dan sturen ze dat wel op.
Inderdaad maar dan is TS mss wel geen uur onderweg , maar dan mogelijks een uur aan de telefoon knipoog
Het is waarschijnlijk comfortabeler om een uur in de luie zetel aan de telefoon te zijn dan onderweg te zijn.verrassing
Da weet ik zo nog niet 't hangt ervan af langs waar TS rijdt ! maar dan zou hij best zijn bankkaart meenemen :-))
Reputatie 6
Badge +2
Hij zou niet alleen 1 uur onderweg zijn maar eens aangekomen in dat Proximus center moet hij waarschijnlijk nog eens 1 uur wachten eer dat het zijn beurt is om bediend te worden maar zal uiteindelijk buitenkomen met zijn sim kaart.


Als hij in zijn luie zetel blijft zitten dan heeft hij die nadelen niet maar zal dan enige dagen geduld moeten uitoefenen eer dat hij die sim kaart zal ontvangen.
Gaat niet enkel over gemak natuurlijk maar ook het feit dat het dichtsbijzijnde proximus center zaterdag maar tot 13u open is en dat dat niet echt past. Maar dan rij ik wel even door richting Wijnegem, daar is ie langer open en dan heb ik inderdaad mijn simkaart meteen. smiley Toch jammer dat die online bestelfunctie niet meer te vinden is, terwijl die er vroeger zeker wel was.
Je kan in het Proximus center wel op voorhand een afspraak maken als je niet lang wilt wachten, maar het eenvoudigste is ze laten opsturen via onze medewerkers en verlies je geen tijd.


En geduld dat moet je altijd hebben ;-)
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb gisteren mijn iPad (Tablet van Apple) ontvangen en er moest gewoon een nano simkaart ingestoken worden om op het 4G netwerk te kunnen surfen en ik ben gewoon daarvoor naar een Proximus center gegaan en ik heb wel een 1/2 uur moeten wachten eer ik aan de beurt was maar ik had dat wel voor over en dus uiteindelijk naar buiten gegaan met die nano simkaart.
Bij ons valt dit heel goed mee meer dan een kwartier wachten heb ik nog nooit moeten doen, in de file staan om er naar toe te rijden duurt langer !!
eigenlijk de tijd dat we hier over die stomme sim gediscuteerd hebben daar spreken we niet van zeker brutaal
Reputatie 7
Badge +1
Dat wachten in een BCC (nu PC zeker?) valt de laatste tijd best mee. Met het nieuwe systeem heb ik exact 5 minuten moeten wachten, al waren er zeker 5 of 6 voor mij, maar ze waren wél met een 5-tal medewerkers in Wijnegem Shopping Center. Mijn datasim werd 'geknipt' tot een microSIM en ik kreeg gratis een adapter voor in mijn USB-3G-stick.
Ja en als je langer moet wachten knippen ze ondertussen je haar ook gratis ja
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, en wat voor degenen met een kletskop zoals de nieuwe eerste minister, daar valt er niet veel af te knippen.
Tja , even reageren i.v.m. wachttijden en gedult hebben.


Ik wacht al van 30/08/2014 op mijn datasim kaart, men ging deze na telefonisch kontakt opsturen.


We zijn ondertussen 09/11/2014, nog geen datakaart aangekregen, en ja hoor, ondertussen ben ik mijn haar ook al laten knippen bij de kapper.


Nu ga ik mij een laptop aanschaffen en ik zou ze dan wel kunnen gebruiken.


Nu moet ik toch nog naar de Proximus-winkel gaan, 1 uur rondrijden om te parkeren, ik durf al niet meer bellen.


Dit wou ik even kwijt, Jack
Reputatie 6
Badge +2
Jack, je moet nogal veel paardengeduld hebben om meer dan 2 maanden te wachten op een onnozele SIM kaart, ik zou zolang niet wachten na 1 week zou ik al opnieuw bellen.


Je kon toch allang naar zo'n Proximus center gegaan zijn, waarom pas na 2 maanden?
Beste Jack,
U kan me ook laten weten welk type simkaart (regular,micro of nano) je nodig hebt, dan zal ik je deze bezorgen via de post indien u dat wenst.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joel

Reageer