"Datalimiet bereikt" ook al heb ik onbeperkt data in mijn pack (comfort)

  • 28 December 2016
  • 9 reacties
  • 458 Bekeken

Badge
Nu moet ik plots 20 gb data bij activeren. Gratis. Wat heeft dat voor zin?
Via sms en via Mail wordt ik erop attent gemaakt dat mijn datalimiet bereikt is.
Waarom een mens storen met zulke berichten als ik toch onbeperkt data kan activeren? Vervelend is dat.
Onbeperkt is toch onbeperkt?!
Nu activeer ik die extra 20 gb. Maar ik krijg dit te lezen: "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Is het nu geactiveerd of niet?

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4
dag Lieve 1035,

Het is inderdaad onbeperkt. Maar standaard wordt je pack op 300Gb gezet. Je kan altijd GRATIS extra volume bijnemen. Gisteren heeft er al een collega voor je 20Gb toegevoegd. Er blijft nog 2,63 Gb over. Van zodra die opgebruikt zijn, en er is geen tijdelijk probleem, kan je via Myproximus opnieuw extra volume toevoegen.

Mvg,

AM
Reputatie 6
Badge +3
Echt eerlijk kan de communicatie over de datalimiet niet genoemd worden.
Ja je kan gratis 20GB bijkopen na 20 keer klikken, was het nog 200GB per klikbeurt geweest dan zou het nog redelijk geweest zijn.

Dit alles getuigt van een zekere minachting van de klant door de commerciële top van Proximus, voor alle duidelijkheid de top van proximus. De top die een korte termijn politiek van upselling voert die op lange termijn tot ontevreden klanten leidt.

De niet-toppers, de gewone medewerkers zijn ook slachtoffers van dergelijke praktijken. Zij moeten het maar uitleggen dat onbeperkt toch wel beperkt is maar eigenlijk toch niet.
Dat de klant zijn trage internet niet kapot is maar dat de klant gratis capaciteit moet bijkopen bijvoorbeeld. En dat hij dat nog 10 keer moet herhalen om het einde van de maand te halen.

geschreven omdat ik graag klant ben van een klantgerichte organisatie, en ik.wens prettige feestdagen aan alle Proximus medewerkers
Reputatie 7
Badge +6
Dit alles getuigt van een zekere minachting van de klant door de commerciële top van Proximus, voor alle duidelijkheid de top van proximus. De top die een korte termijn politiek van upselling voert die op lange termijn tot ontevreden klanten leidt.
Dit moet ik je ten stelligste tegenspreken. De reden van de gratis extra volume packs is simpel: we hebben vastgesteld dat het merendeel van onze klanten ruim toekomt met 300GB per maand. Gaan ze er toch over, kunnen ze makkelijk onbeperkt data bij bestellen.
geschreven omdat ik graag klant ben van een klantgerichte organisatie, en ik.wens prettige feestdagen aan alle Proximus medewerkers
Bedankt en voor jou ook prettige feesten!
Reputatie 6
Badge +3
Als de meerderheid toekomt met 300GB dan is het toch ook geen probleem om meteen 500GB als limiet te zetten of om 200GB in een keer bij te kunnen bestellen in plaats van een miezirige 20GB . Wie niet genoeg heeft aan 300GB kan met 20 slechts 1 tot 2 dagen verder.
Reputatie 7
Badge +6
Als de meerderheid toekomt met 300GB dan is het toch ook geen probleem om meteen 500GB als limiet te zetten of om 200GB in een keer bij te kunnen bestellen in plaats van een miezirige 20GB . Wie niet genoeg heeft aan 300GB kan met 20 slechts 1 tot 2 dagen verder.
Afhankelijk van je pack kan je tot 150GB in één keer bij bestellen. Meer info vind je hier.
Mvg,
Reputatie 6
Badge +3
Dat weet ik en zoals ik gezegd heb: upselling is the name of the game.
Badge
Het is zojuist gelukt om 20gb bij te bestellen.
Kan ik vragen om geen smssen daarover meer naar mij te sturen aub. E-mail volstaat. Dank.
STOP antwoorden gaat blijkbaar niet.
Van 500gb naar 300gb noemen jullie dit een make over?? IK NOEM DAT AFZETTERIJ!!! Kinderen spelen playstation 4 veel online dat eet data gelijk niks. Heb zelfs voor de kinderen mijn netflix weggedaan of ze kunnen helemaal niet meer spelen. En dan nu zomaar eventjes 200 gb afnemen per maand pffff. Ja en ik weet dat je 20gb elke keer kunt activeren maar denk je nou echt dat ik altijd achter de pc zit om dit te doen??? En dan wordt alles nog eens pak duurder ook. Norton security moet ik dan opnieuw installeren en aankopen. Ja mannekes daarvoor moete al meer dan 10jaar klant zijn om zo afgeript te worden. En ik die dacht om de kids hun pay and go aan te passen. Ik zal het aanpassen zal er mee op een ander gaan punt!!
Badge
Echt eerlijk kan de communicatie over de datalimiet niet genoemd worden.
Ja je kan gratis 20GB bijkopen na 20 keer klikken, was het nog 200GB per klikbeurt geweest dan zou het nog redelijk geweest zijn.

Dit alles getuigt van een zekere minachting van de klant door de commerciële top van Proximus, voor alle duidelijkheid de top van proximus. De top die een korte termijn politiek van upselling voert die op lange termijn tot ontevreden klanten leidt.

De niet-toppers, de gewone medewerkers zijn ook slachtoffers van dergelijke praktijken. Zij moeten het maar uitleggen dat onbeperkt toch wel beperkt is maar eigenlijk toch niet.
Dat de klant zijn trage internet niet kapot is maar dat de klant gratis capaciteit moet bijkopen bijvoorbeeld. En dat hij dat nog 10 keer moet herhalen om het einde van de maand te halen.

geschreven omdat ik graag klant ben van een klantgerichte organisatie, en ik.wens prettige feestdagen aan alle Proximus medewerkers

Hun netwerk kan het voor het ogenblik waarschijnlijk NIET aan al deze data ...., zolang het niet allemaal FIBER kabel is.

Reageer